Yamaha CS80

Zie ik nou onderdelen voor een antieke koperen duikhelm?

Verder licht de heer Otten toe:

"hij is compleet gereviseerd, geaclibreerd, getuned etc. orgineel onderstel zit erbij, sustain pedaal, volumepedaal en een doos vol reserve onderdelen waaronder vele voicecards en tientallen bijna niet te krijgen VCO en VCA chips en meer"

Voldoende argumenten die de prijs rechtvaardigen niet? :smeris:

Ik wou dat ik een debiel was met 10000 euro vakantiegeld was. Ik zou het lachend verbrassen aan dit koopje.

Wat moet je ook met een 303. Goed klinkende klonen zat, en anders leen ik er wel een tijdje een. 4k voor een CS-80 die echt nooit meer opnieuw gebouwd zal worden is beter besteed geld.

Da's toevallig! ik was onlangs in Londen en zag daar precies hetzelfde plaatje bij een advertentie van een CS80 die daar te koop was!

Weet nog een CS-80 en CS-70M te staan, bij een maatje van me (ex producer) een paar straten bij me vandaan.
Waar winden jullie je zo over op, heb ze diverse keren bespeeld maar was er niet van onder de indruk.
Maar ja, ben ook erg verwent.

Bijna de hele Yamaha CS-serie op Ebay:

CS-10
CS-15
CS-30 vanuit Japan voor een "faire" prijs
CS-40M
CS-60 uit NL
CS-80 uit USofA

Nadelen van de CS-80 uit de US:
De verkoper van de CS-80 is "nieuw"
De verzendkosten, dmv het gewicht +/- 80 kg en de omvang van het pakket
Hele grote kans dat je na t verschepen een servicebeurtje er tegenaan moet gooien
En de invoerrechten
Een CS-60 voor 3250??
Die CS40M staat ook nog op m'n lijstje maar verzending vanuit de VS lijkt me een slecht plan.
CS30 is niet gek geprijsd met de huidige dollarkoers.

Back