Yamaha CS01

phochos

Berliner School Artist
Wie heeft er sound sheets (geluiden uitgeschreven op papier) voor de Yamaha CS01 voor mij?:halleluja

En dit is de mijne met breathcontroller :P

Attachments

• cs01.jpg
    cs01.jpg
    153,5 KB · Bekeken: 112
En wie heeft er nog eentje te koop voor me. Diegene die ik van Vinsound zou nemen, gaat helaas niet door vanwege een storing in het apparaat zelf.

Phochos

CS01 rulez!

8D

voor m'n CS2x ook?

voor m'n CS2x ook?

heej weet er toevallig ook iemand hoe ik aan CS2x soundsets kom of ander dergelijk materiaal?

Met behulp van de twee draaiknoppen helemaal links en de breath controller kan je vcf en vca (door middel van blazen op de breath controller) aansturen. Ik kan de BC ook gebruiken voor mijn DX 7 en YS 100. Je kan daarmee meer expressie in je spel stoppen.
Heel fijn, dus.

Origineel geplaatst door Keyzer Eric
Met behulp van de twee draaiknoppen helemaal links en de breath controller kan je vcf en vca (door middel van blazen op de breath controller) aansturen. Ik kan de BC ook gebruiken voor mijn DX 7 en YS 100. Je kan daarmee meer expressie in je spel stoppen.
Heel fijn, dus.

Cool, welke synth's hebben dat nog meer?

Volgens mij is het een echt Yamaha-dingetje. Ik weet in ieder geval dat de DX 7, CS01, YS 100 en YS 200 met een breath controller bespeelt kunnen worden. Maar ik neem aan dat de duurdere zusjes en broertjes van de DX7, de DX5 en DX1, ook wel die mogelijkheid zullen hebben.
Na de DX-en en de YS-en heeft Yamaha het op meerdere synths toegepast, maar vraag me niet welke. Ik geloof ook op de Motif. Toch? (kan iemand me helpen?) Wellicht een idee voor een thread. Ga ik maar eens openen.

Sorry dat ik stoor maar ff over die BC.

Hoe moet ik dat nou zien, zit dat ding vol met slijm na een 15min spelen?
Kan je misschien wat laten horen wat je xtra kan doen met zo'n ding?

Bc

Bc

Cool, welke synth's hebben dat nog meer?

Yamaha's VL1 en VL7 vallen en staan bij de gratie van die breathcontroller... Ooit eens geprobeerd, maar da's toch best lastig; spelen en blazen :)
Helaas is de breathcontroller-opening van mijn CS01 op-geblazen 8o) ofzo.. [ja flahauw] althans, als je alleen die bc ervoor kan gebruiken weet ik het ineens niet zeker meer.. Ik dacht destijds 'met een rietje lukt het ook wel'..
Maar niet dus....

Back