Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Zijn wel een bitch om te proggen maar nog steeds tijdloos goed.
Forumlid Danny kan er mee lezen en schrijven en wie weet nog wel veel meer!

Kawai 5000S (WERELDbak trouwens!)
Je bent nooit te oud om de K5000S/R/W te leren kennen! Wat een knaller he. Ga je daar ook zo'n mooie soundset voor maken als je gedaan hebt voor de Blofeld?
dank u.
Ja, ik ben zeker van plan wat mooie geluiden uit de Kawai te halen. ZO ingewikkeld als ie wordt voorgesteld is ie nou ook weer niet. Maar het vergt wel even oefening bij dit ding. Ik heb echt al waanzinnige klanken gehoord. Het apparaat SCHREEUWT ook om een goeie galm erachter trouwens. Maar dat terzijde.
) Zeker qua FM is de FS1R een SY99 on steroids.Een K5000 is een mooie bak, maar een totaal ander beestje. Is een TG77 niet iets? Volgens mij geen sequencer en mindere fx, maar dat is toch niet de hoofdmoot van de SY. TG's gaan doorgaans voor 150eu van de hand, dus daar kan je je geen buil aan vallen. En ik blijf er bij dat als je meer dan 350 moet lappen voor een SY99 je beter af bent met een FS1R, als de complexiteit je niet afschrikt tenminste(persoonlijk ben ik nog steeds een beetje bamg voor mijn FS1R, en ik ben best wat gewend) Zeker qua FM is de FS1R een SY99 on steroids.
Geheel OT, je bent op de hoogte van de 'geheime' toets op de (inderdaad matige) interne galm uit te schakelen?

?? Er zit toch een drive in alle 5000's?