[trackpolitie] De Hardcore Kick

Sta ik gister op Mysteryland lekker uit mijn dak te gaan in de High Contrast tent, zit er ineens een stemmetje in mijn hoofd:"Hoe maak je nou een hardcorekick? een hardcorekick? een hardcorekick!". Lekker hoor, bedankt weer :P

Conclusie, geweldige track, blijft echt in je kop zitten, ook op momenten dat het wat minder uitkomt ;)

Sta ik gister op Mysteryland lekker uit mijn dak te gaan in de High Contrast tent, zit er ineens een stemmetje in mijn hoofd:"Hoe maak je nou een hardcorekick? een hardcorekick? een hardcorekick!". Lekker hoor, bedankt weer :P

Conclusie, geweldige track, blijft echt in je kop zitten, ook op momenten dat het wat minder uitkomt ;)

hehehe cool 8)

Ik kan Hardcore en zelfs Noise zeer appreciƫren.. ook de opzet van deze track is leuk.. Maar ik hou van verrassingen en variaties in een productie.. en persoonlijk, helaas mis ik dat hier een beetje.. Maar mss is dit nou net de bedoeling.. Kwestie van smaak weer zeker.. Alleszins, er zitten hele vette stukken in, zoals bvb de kick haha :okdan:

Take care ! :doei:

Gloomy.

Back