19"Rack Behuizing

FreqJuggler

Stamgast
Kan iemand mij vertellen waar ik een 19"rack behuizing voor mijn nieuwe daw systeem kan vinden? Denk aan bijv. de eye4 systemen. Alleen wil ik een losse kast voor zelfbouw..

Iemand?

thanx!:doei:

Deze kast gaat volgens mij toch wat lawaai maken,aangezien deze is voorzien voor servers
zullen de fan's niet stil zijn.
Ik zou voor de Antec Take 4 gaan,het zijn 19 inch kasten met stille fan's en speciale design
om alles stiller te houden.

Deze kast gaat volgens mij toch wat lawaai maken,aangezien deze is voorzien voor servers
zullen de fan's niet stil zijn.
Ik zou voor de Antec Take 4 gaan,het zijn 19 inch kasten met stille fan's en speciale design
om alles stiller te houden.

daar heb je gelijk in! de fans zijn waardeloos dus je moet er wel rekening meehouden dat er een tientje bijkomt voor zoiets;
http://www.endpcnoise.com/cgi-bin/e/std/sku=nexus120mm
en natuurlijk nog 80 euro ofzo voor n stille voeding
die fan achterin heb ik eruit gehaald, vond ik niet nodig, die 120mm voorin en die in de voeding zijn voor mij genoeg..
dan is hij echt goed stil :)
de antec is misschien iets beter, maar ook 330 euro.. ligt aan je budget dus

Thanx voor de vlugge reacties!
Ik wil een niet te dure kast, een nieuwe voeding heb ik al (stil) en dat soort dingen.
En ja ik ben wel een beetje op budget, maar besef me goed dat aangezien de rest
van de pc hier in komt te zitten een goede kast eruuuug belangrijk is. Dus misschien ff maandje doorsparen.
Ik ga nu ff checken!

Nog ff 1 vraagje, de daw word een core i 7 920, 6gb ddr3, 3 hd's, asus p6t se mobo (meer heb ik echt niet nodig). Maar nu hoeveel watt voeding raden jullie aan? Is 500 watt genoeg of is het toch beter om 550+ te gaan?

Edit: Nu zit ik het mobo te bekijken en lees dat veel mensen toch voor Gigabyte gaan. Voor mij leek de asus de jusite keuze omdat ik altijd al asus mobo's heb gehad. Kan iemand mij ook vertellen welke geschikte ris voor een daw? De Asus p6t se of de Gigabyte GA-EX58-UD3R?
Liggen rond dezelfde prijs en hebben beide wat ik nodig heb en meer.

Niet hier vragen: hier kijken en op het forum. Heb je een dozijn keren meer aan dan wat hier staat, omdat computers hier bij- in plaats van hoofdzaak zijn.

Verder is er ook nog https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=105605&page=34 natuurlijk wat bedoeld is voor dat soort vragen.

Je kunt een hele maand spenderen aan kijken of je wel de juiste hebt gepakt, maar feit blijft; de meeste mensen pakken 1 computer, niet 30 met verschillende moederborden. Gigabyte is fijn vanwege de firewire chipset, ik heb 'm echter voornamelijk gekozen vanwege de heatpipes. Kijk anders ook eens op Tomshardware, want daar heb je mobo shootouts met vergelijkingen.

Wat betreft 500/550 watt; 50 watt maakt niet het verschil, een fatsoenlijke modulaire voeding met goede koeling wel. http://www.corsair.com/products/hx/default.aspx is beter dan een el cheapo Chinese merkloze bak van 900 watt.

Back