Depeche Mode op Canvas

Ik vind Front 242 en Depeche Mode allebei gaaf, hangt maar net van mijn bui af waar ik het liefste naar luister.

Er zijn zoveel artiesten die hun eigen ding doen en hun eigen geluid hebben en muziek maken omdat het hun passie is, en dat moet je omarmen ipv in hokjes douwen en afzeiken als het net niet in jouw straatje past.

Maar daarom niet per se commercieel als het geld verdient en je smaak niet is. :)

Heb jij Pulse dan wel eens goed gehoord?
Dat zit toch echt geniaal in elkaar *D

Ik heb Pulse.

Het zal best geniaal in elkaar zitten, maar dat verandert niks aan het feit dat het een vrij saai album is met vage soundtracks en een sporadisch goed nummer. Als dat geniaal is, dan heb ik mijn shizzle liever niet geniaal.

Kijk best vaak Belgie een of twee i.v.m. goeie muziek docu dingen. Afgelopen week was er eentje over Nirvana.. best goeie shit.

Wat hebben wij: De FOCKING Mike en Thomas SHOW!!! Nou jippie.. daar ken je mee thuus komen.

Die Classic Albums-programma's zijn leuk ja. :) Jammer alleen dat ik op de één of andere manier maar niet onthoud op welke dag dat is; áls ik het al zie, kom ik er altijd halverwege het programma achter dat er weer iets vets op tv is. :D

Ja die van Nirvana heb ik gezien, wel leuk voor beetje studiobeelden maar eigenlijk werd alleen maar Kurt Cobain opgehemeld...

Classic Albums Deep Purple vond ik stuk interessanter

Ja okee, klopt wel. Sowieso wordt het belang van die albums altijd enorm overdreven. Maar na wegneming van een flinke korrel zout krijg je toch wel wat informatie over de context ook, en da's best interessant. Plus dat het vaak leuk is om te horen wat er in de afzonderlijke sporen gebeurt (alhoewel dat bij Nirvana niet zo veel toevoegde... :D ).

Deep Purple - jammer dat ik die ook weer gemist heb... Heb wel die van Who's next gezien!

heb alleen die van iron maiden gezien, was wel tof

omdat ik niks anders te doen is ga ik depeche mode maar sevens zien, niet echt grote fan, hun vroege dingen vind ik nog wel te pruimen.

nu maar eens naar de nachtwinkel:baco:

Kijk best vaak Belgie een of twee i.v.m. goeie muziek docu dingen. Afgelopen week was er eentje over Nirvana.. best goeie shit.

Wat hebben wij: De FOCKING Mike en Thomas SHOW!!! Nou jippie.. daar ken je mee thuus komen.

die classic albums programs zijn soms op nps 3
soms op canvas
er is een goede seruie geweest ouder ,
over begin van stromingen zoals reagge [politiek onderboust ook ]
en rock met dylin/ bowie en hendrix op sleep touw

en as zondag op discovery hoe muziek werk en invloed heeft neurologish opje brein ,..vettttttt
aleen met die stumppie van een sting
zonne koning:biertje:

t lijkt me dat iemand met digi tenne ofzoiets of soon upc pakket t kan opnemen stream op zn pc

ik nie kheb video [analoog dude ]
kzou best een u matic willen

Ja die van Nirvana heb ik gezien, wel leuk voor beetje studiobeelden maar eigenlijk werd alleen maar Kurt Cobain opgehemeld...

Classic Albums Deep Purple vond ik stuk interessanter

wat je goed kon begrypen by die nirvana sessie
dat t bandje zn eerste cd [ hoe heetedie oop al weer met lithium enso werelds] gemaakt is met 3 dingen en opde juiste manier
thats al
en egt niet met een ssl desk van 3.5 miljoen $ en p diddy erby
...subtiel heftig simplese ten top
voices over dubben ..

iets watk met mn pc wil gaan doen
heb nog steeds skyt pc
typen gaat beter nu :D:duivels:

heb alleen die van iron maiden gezien, was wel tof

omdat ik niks anders te doen is ga ik depeche mode maar sevens zien, niet echt grote fan, hun vroege dingen vind ik nog wel te pruimen.

nu maar eens naar de nachtwinkel:baco:

cola haluh:duivels::dubbel:

niemand danie:smeris:
vondt t wel mooi docu achtig beetje on zeker allemaal
wel / niet maarniet egt commercieel gelul
paar tel. van moet meer bas gitaar

vondt ok docu!!
bis belgen
!!!!:slotje:

Ik vind Front 242 en Depeche Mode allebei gaaf, hangt maar net van mijn bui af waar ik het liefste naar luister.

Er zijn zoveel artiesten die hun eigen ding doen en hun eigen geluid hebben en muziek maken omdat het hun passie is, en dat moet je omarmen ipv in hokjes douwen en afzeiken als het net niet in jouw straatje past.

moet zeggen dat d mode toch veekl betere band is 1
en 2 t concept uiteindelijk lekkerder in oog / oor ligt ..
kwasi antie muziek van 242

down mag
80 er jaren zijn dr groot mee geworden

uh ikook:gaap:

niemand verder comments ....... vette shit

niemand verder comments ....... vette shit

Ik heb het laatste half uur opgenomen, ga ik zometeen even kijken.
Ik ben benieuwd.

Had al even een klein stukje gezien gisterenavond.
Vond het tof om te zien hoe ze te werk gingen in de studio. Sfeervolle zooi en inspirerend tegelijk!

Ben benieuwd naar de rest!

down mag
80 er jaren zijn dr groot mee geworden
yup maar de 80's was ook het tijdperk van mensen massieve overdonderen met allerlei lekkermakertjes, muziek, film, computers en andere gadgets... waarom? om mensen maar vooral heel erg bezig te houden zodat ze vooral niet meer kritisch naar de wereld zouden kijken... het decennium van het dumb downen... :maffia:

Heb het helaas niet kunnen zien. Is er een keer wat interessants op tv....=(

Werkt DM nou nog voornamelijk met ouwe bakken of valt dat wel mee? Welke synths hadden ze zo'n beetje staan in die studio?

Back