Front 242 komt weer naar Summer Darkness, Utrecht

Als vervanger van VNV Nation die afgezegd hebben. Ik ga het wel zien overigens, want ik draai ook in Tivoli op die avond, dus ik ga er helaas niet aan ontsnappen. Ik vond het optreden in 2007 op SD, en op WGT in Leipzig datzelfde jaar overigens erg tegenvallen.

mja ik was in 2007 ook bij front op SD in tivoli, optreden was vet maar het publiek was :kont:..

Niks mis met het publiek. Het was f242 die een groot gedeelte van hun optreden verpesten met slome kutmuziek. Willen ze een beetje aansluiting hebben bij de moderne generatie EBM, dan zullen ze toch met vetter spul moeten komen. Nitzer Ebb heeft dat tenminste wel begrepen.

slome muziek? mja sommige oudere nummers waren wel traag ja..
nou ja het grootste deel van het publiek was dan geen fan en waren er toevallig en stonden te wachten op harde trance in mineur, wat ze tegenwoordig industrial noemen..

Dat noemen ze geen industrial, dat heet "darkelectro", "Harsch-EBM" of "Aggrotech". Zo is F242 ook nooit een industrialband geweest, maar een EBM band, en tegenwoordig noemen we dat "oldskool EBM". Industrial is spul als Winterkalte en Converter, of powerelectronics als Haus Arafna en Genocide organ.

Dat noemen ze geen industrial, dat heet "darkelectro", "Harsch-EBM" of "Aggrotech". Zo is F242 ook nooit een industrialband geweest, maar een EBM band, en tegenwoordig noemen we dat "oldskool EBM". Industrial is spul als Winterkalte en Converter, of powerelectronics als Haus Arafna en Genocide organ.

die hokjes in dat dark core gebeuren bah
gewoon electronishe shizzle
wel lekker chiks in plastic ...
hihi
:{:duivels:

Back