Lil Wayne - A Milli (BSincere remix)

wat een stelletje apen op die video zeg! dit is echt terug naar de oertijd...... :mexico:

Wat een suffe zooi en steeds hetzelfde vocal loopje....dit liedje rammelt aan alle kanten en wordt slechts bijeen gehouden door saaiheid en clichés.

Jawel maar niet naar dit soort bananenbars.... wat een kutmuziek zeg het geposte trackie hier vind ik al helemaal niks, 2 loopjes op een suffige manier boven de 3 min uitgerekt....

HAHA allang niet meer naar de disco geweest jongens?

jaaaa me too,
- kben egt bang datk x tje peRon geluk de verkeerde disco / feest binnen loop
en tussen sweety / swingende jongeren staa ...in tha club [in the club meest gebruike sample these days ]
en naar dat " apen " gebrul sta te luisteren ,...[mag ff 1x discrimineren-]
het is een egte verloedering zulke gasten die je tv onder spuigen met hun loop based shit
waar is rakim/ roxanne shante en beterehipohopop tv gebeleven ,.....

kmoet toegeven datk keertje mn tv van zn kastje heb getrapt omdat mtv cribs ....me de strot uitkwam
3x lambo op de oprit 5 x escalante en nog grote bek ook ,...datje zn album moet kopuh omdatie baddass is ,...trap onder zn REET!
en een chain om zn nek vamn 350.000 $

wie betaald dat TOPIC STARTER denkje ?????????????
he hey ...wake up boyyyyyyyyyyyyyyyyyy=(:gaap:

my sweet sixteen ook zoiets arghhhhhhhhhhhhh
tv uitdat ding

Laatst gewijzigd:
nu benk t egt zat
wicky moet terug op tv ,...
geweldig daar leerje wat van ....niet dat je OOK gangsta wil worde,...Ronzinn mtv [muziekzender bah bah

stem voor wicky terug op tv
[lilwayna weer terug opzn fiets naar zn ghetto!:stupid:smeris:]

ik weet niet wat erger is
kale apen muziek of hersenloze white trash antifunk
als ik eruit ben geef ik t ff door

Laatst gewijzigd:
wat een stelletje apen op die video zeg! dit is echt terug naar de oertijd...... :mexico:

haha
een grill in zn mond
lambo in de voortuin
en een kasteel waardie in woont .....waardie gewoon in verdwaalt
:W

en kxt muziek datze maken met al die miljoenen
stem wickie terug op tv

wat een fxckup harses

kijk bang bang die rapt nog over ...shit/zaken die belangrijk zijn...
no violence/ water 4 ....

tsjek zelf
deze harry met zn GRILL """""":gaap::dubbel::dubbel::doei::smeris:
moest verboden worden :maffia::smeris:

Attachments

• wayne.jpg
    wayne.jpg
    96,2 KB · Bekeken: 79
Wat een suffe zooi en steeds hetzelfde vocal loopje....dit liedje rammelt aan alle kanten en wordt slechts bijeen gehouden door saaiheid en clichés.

Het is niet alleen suffe zooi, het is gewoon uber-bagger-geproduceerd...
Ehm... eigenlijk is dit gewoon NIET geproduceerd. Ik hoor een kicksampletje een snaresampletje, heeeeelemaaal niks gelayerd, niks gecompressed, niks ge-EQ'd, slechte samples, slecht / niet gemixt en daarop een sampletje van Lil Wayne blijkbaar...

Kijk, dit is nu eenmaal apen-bananen-zwakbegaafden-muziek, maar ook dit soort muziek kun je goed produceren. Luister maar eens naar Jean Paul ofzo, vreselijke kolerebaggerherrie, maar toch zit het wel goed in elkaar.

DIT NIET!!!

whaha lach me kapot, maar met die track is toch niets mis 8D snap het niet dikke shit hoor...

nee hoor alle gekheid op een stokkie dit is kansloos. Ik zou de poster dan ook even adviseren om vooral niet te gaan luisteren naar de echte Hip-Hop zoals NWA, jungle brothers, EPMD en noem er nog maar een paar. Die platen van die gasten klinken nu nog dik!

Dus laten we het ook maar niet over die gasten van de zwarte oog pis hebben met hun boem boem boem boem en hun vervormde stemmen...

Aaaaah... tis wel een beetje sneu hoor, deze reacties allemaal.

De TS zit nu thuis apatisch in een hoekje van de kamer opgevouwen...
Hij post hier in een opwelling van enthousiasme een trackje waar hij met veel blijdschap aan gewerkt had en dan krijgt hij van ons een dikke berg stront over zich heen...

Doet me een beetje aan denken... :dubbel:

ik vind t ook vrij triest allemaal
vooral dat apenmuziekgeloel
als ik dan die hersenloze barbiebeats van die gene die dat woord in deze draad heeft geintroduceerd voor de geest haal..
daarnaast is het inderdaad echt nergens voor nodig om iemands enthousiasme zo grondig af te branden dat ie de komende 5 miljard jaar geen motivatie meer heeft

ik vind t ook vrij triest allemaal
vooral dat apenmuziekgeloel
als ik dan die hersenloze barbiebeats van die gene die dat woord in deze draad heeft geintroduceerd voor de geest haal..
daarnaast is het inderdaad echt nergens voor nodig om iemands enthousiasme zo grondig af te branden dat ie de komende 5 miljard jaar geen motivatie meer heeft

+1.

Back