Hoeveel MS50's zijn er uberhaupt?
ik denk net sovel aster verkocht zijn tsja
van ms set rest zijn toch egt wel 10.000 verkocht of meer
ms50 veeeel minder

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoeveel MS50's zijn er uberhaupt?

Ik heb wel een MS-50 staan maar zou er best nog wel eentje bij willen hebben. Fijne bak hoor en gewoon een lekkere aanvulling op je MS-10, MS-20 en / of SQ-10. Enfin, daar was hij ook voor bedoeld natuurlijk
Daarbij moet gezegd worden dat de huidige prijzen meer veroorzaakt worden door de zeldzaamheid dan de functionaliteit en kwaliteit, al is bijvoorbeeld de oscillator een stuk beter (lees: krachtiger) dan die in de MS-20.

Daar ben ik het helemaal mee eens.
Aan de andere kant: als je de prijs deelt door het aantal modules dat erin zit dan komt de prijs niet eens zo ver boven de prijs van een "gemiddelde" module.
Maar je blijft gelijk hebt. Ik zou nu geen MS50 kopen voor de gangbare prijs.
Erg gefundeerd is mijn mening niet merk ik tijdens het typen van deze post.
Want ik zou mijn MS50 ook niet verkopen voor de gangbare prijs![]()

Nee, verkopen zou ik ook niet zo snel doen inderdaad. Maar hoewel ik een tweede nog steeds fijn zou vinden moet ik dat misschien toch een beetje nuanceren... een aantal dingen die je dan dubbel hebt voegt niet veel toe (zeker met de MS-20 er ook nog bij).
Maar goed, een setje 1 x MS-20, 2 x MS-50 en 2 x SQ-10 ingebouwd in een mooi stalen / houten frame is op zich natuurlijk wel zeer fraai.....wie weet komt het er ooit nog eens van. Oh ja, met een MS-02 erbij natuurlijk
Misschien toch m'n Odyssey maar eens verkopen![]()
50 duhh

Daar ben ik het helemaal mee eens.
Aan de andere kant: als je de prijs deelt door het aantal modules dat erin zit dan komt de prijs niet eens zo ver boven de prijs van een "gemiddelde" module.
Maar je blijft gelijk hebt. Ik zou nu geen MS50 kopen voor de gangbare prijs.
Erg gefundeerd is mijn mening niet merk ik tijdens het typen van deze post.
Want ik zou mijn MS50 ook niet verkopen voor de gangbare prijs![]()
ik was daarnet op marktplaats, om een poppenhuis te koop te zetten, ik kwam nog een rhodes chroma tegen voor 1100 euro. misschien niet helemaal van dezelfde orde, maar toch ook een koopje om blij van te worden.
Afwachten maar of bepaalde (of alle) van deze apparaten binnen kort aangeboden worden door (Leo) iemand, dan weten we het zeker of het waar is of niet.
gewoon even uit nieuwsgierigheid, of eigenlijk om bij jou wat introspectie en zelfreflectie teweeg te brengen: waarom zet je '(Leo)' erbij ?

Leo, je hebt geen flauw benul, van niets eigenlijk.
Ik nomineer jou bij deze als ex-paaldanser.
Doei!![]()
(ik bedoel die uit Gentbrugge).

Beste Leo(ik bedoel die uit Gentbrugge).
Wil hierbij even iets rechtzetten, ben niet uit om jou te schaden.
Maar jij profiteert van de onwetendheid van mensen, om zeldzame gear voor bijna niets in te kopen, en weer (te) duur te verkopen.
Begrijp wel dat je er van moet leven, maar dan nog.
Met sommige synths (de odysseys) drijf je de marktwaarde onnodig op, als iedereen jou prijzen gaat hanteren wordt het onbetaalbaar om nog een leuke synth op de kop te tikken.
Blijf het toch een broodje aap verhaal vinden, en geloof ook niet dat jij deze synths voor een prikkie heb gekocht, zo wel, steek je zowaar 4000 euro in je zak, en ben je een echte bofkont.
Tja wie 't eerst komt, wie 't eerst maalt.
We zullen wel zien of ze binnenkort aangeboden worden en door wie.......![]()