Iemand in synthland is erg blij!

Hoeveel MS50's zijn er uberhaupt?

ik denk net sovel aster verkocht zijn tsja
van ms set rest zijn toch egt wel 10.000 verkocht of meer
ms50 veeeel minder
:kroon:

Ik heb wel een MS-50 staan maar zou er best nog wel eentje bij willen hebben. Fijne bak hoor en gewoon een lekkere aanvulling op je MS-10, MS-20 en / of SQ-10. Enfin, daar was hij ook voor bedoeld natuurlijk :D

Daarbij moet gezegd worden dat de huidige prijzen meer veroorzaakt worden door de zeldzaamheid dan de functionaliteit en kwaliteit, al is bijvoorbeeld de oscillator een stuk beter (lees: krachtiger) dan die in de MS-20.

Daar ben ik het helemaal mee eens.
Aan de andere kant: als je de prijs deelt door het aantal modules dat erin zit dan komt de prijs niet eens zo ver boven de prijs van een "gemiddelde" module.
Maar je blijft gelijk hebt. Ik zou nu geen MS50 kopen voor de gangbare prijs.

Erg gefundeerd is mijn mening niet merk ik tijdens het typen van deze post.
Want ik zou mijn MS50 ook niet verkopen voor de gangbare prijs :D

Aan de andere kant: als je de prijs deelt door het aantal modules dat erin zit dan komt de prijs niet eens zo ver boven de prijs van een "gemiddelde" module.

Nee, verkopen zou ik ook niet zo snel doen inderdaad. Maar hoewel ik een tweede nog steeds fijn zou vinden moet ik dat misschien toch een beetje nuanceren... een aantal dingen die je dan dubbel hebt voegt niet veel toe (zeker met de MS-20 er ook nog bij).

Maar goed, een setje 1 x MS-20, 2 x MS-50 en 2 x SQ-10 ingebouwd in een mooi stalen / houten frame is op zich natuurlijk wel zeer fraai.....wie weet komt het er ooit nog eens van. Oh ja, met een MS-02 erbij natuurlijk ;)

Misschien toch m'n Odyssey maar eens verkopen :bekdicht:

Nee, verkopen zou ik ook niet zo snel doen inderdaad. Maar hoewel ik een tweede nog steeds fijn zou vinden moet ik dat misschien toch een beetje nuanceren... een aantal dingen die je dan dubbel hebt voegt niet veel toe (zeker met de MS-20 er ook nog bij).

Maar goed, een setje 1 x MS-20, 2 x MS-50 en 2 x SQ-10 ingebouwd in een mooi stalen / houten frame is op zich natuurlijk wel zeer fraai.....wie weet komt het er ooit nog eens van. Oh ja, met een MS-02 erbij natuurlijk ;)

Misschien toch m'n Odyssey maar eens verkopen :bekdicht:

mischien deze proberen haha
http://bleep.fdiskc.com/2009/05/13/standalone-virtual-ms-20/

was de retail price ook stuk duurder dan de ms10/20 toen ..van de ms 50

eregens een org verkoop brochure ?

ik was daarnet op marktplaats, om een poppenhuis te koop te zetten, ik kwam nog een rhodes chroma tegen voor 1100 euro. misschien niet helemaal van dezelfde orde, maar toch ook een koopje om blij van te worden.

ik was daarnet op marktplaats, om een poppenhuis te koop te zetten, ik kwam nog een rhodes chroma tegen voor 1100 euro. misschien niet helemaal van dezelfde orde, maar toch ook een koopje om blij van te worden.

oe das een mooie vettige poly synth
gaat egt meer dan 2500.- d8ik

Denk dat het een broodje aap verhaal is, en de verkoper liefhebbers wil stangen.
Als je iets aanbied en voor bieden kiest wacht je toch een paar weken om te zien wat de mensen er voor overhebben, om er zo'n hoog mogelijk bedrag voor te krijgen.
Kan me niet voorstellen dat de aangeboden waar zoveel ruimte inneemt dat een haastige verkoop noodzakelijk maakt.
Afwachten maar of bepaalde (of alle) van deze apparaten binnen kort aangeboden worden door (Leo) iemand, dan weten we het zeker of het waar is of niet.

Afwachten maar of bepaalde (of alle) van deze apparaten binnen kort aangeboden worden door (Leo) iemand, dan weten we het zeker of het waar is of niet.

??

gewoon even uit nieuwsgierigheid, of eigenlijk om bij jou wat introspectie en zelfreflectie teweeg te brengen: waarom zet je '(Leo)' erbij ?

ik hoef niet per se antwoord, maar vraag het jezelf eens af.

hé ik had hier al op geantwoord, maar shortwave modereert gewoon even mijn reactie op zijn bericht weg. dat is je fijn mengen in een discussie zeg, met smiley en al.

shortwave, je aan 1 kant als moderator in een thread mengen en willkeurig posts verwijderen en dan aan een andere kant jolig doen in dezelfde thread past niet.
zeker niet als je ondertussen niks heb geleerd van inhoudelijke argumenten die je worden aangereikt.
wat ik al eerder had gepost: je hebt de kans wijzer te worden van je mede-forumleden, maar je verkiest blijkbaar in je ivoren torentje de wijsneus uit te hangen.

ik wil je graag nomineren als ex-moderator.

Laatst gewijzigd:
Leo, je hebt geen flauw benul, van niets eigenlijk.

Ik nomineer jou bij deze als ex-paaldanser.

Doei! :doei:

het is dan wel geen schelden, maar wat je eigenlijk zegt is dat ik dom ben.
even los van hoe raak die bewering is, persoonlijk en beledigend is het wel. en dat wordt toch niet gewaardeerd op het forum, of je nu scheldwoorden gebruikt of niet?
hou je liever bij inhoudelijke argumenten i.pv. te gaan schelden, zij het dan netjes.

Beste Leo :eureka:(ik bedoel die uit Gentbrugge).
Wil hierbij even iets rechtzetten, ben niet uit om jou te schaden.
Maar jij profiteert van de onwetendheid van mensen, om zeldzame gear voor bijna niets in te kopen, en weer (te) duur te verkopen.
Begrijp wel dat je er van moet leven, maar dan nog.
Met sommige synths (de odysseys) drijf je de marktwaarde onnodig op, als iedereen jou prijzen gaat hanteren wordt het onbetaalbaar om nog een leuke synth op de kop te tikken.=(
Blijf het toch een broodje aap verhaal vinden, en geloof ook niet dat jij deze synths voor een prikkie heb gekocht, zo wel, steek je zowaar 4000 euro in je zak, en ben je een echte bofkont.
Tja wie 't eerst komt, wie 't eerst maalt.
We zullen wel zien of ze binnenkort aangeboden worden en door wie.......:baco:

Beste Leo :eureka:(ik bedoel die uit Gentbrugge).
Wil hierbij even iets rechtzetten, ben niet uit om jou te schaden.
Maar jij profiteert van de onwetendheid van mensen, om zeldzame gear voor bijna niets in te kopen, en weer (te) duur te verkopen.
Begrijp wel dat je er van moet leven, maar dan nog.
Met sommige synths (de odysseys) drijf je de marktwaarde onnodig op, als iedereen jou prijzen gaat hanteren wordt het onbetaalbaar om nog een leuke synth op de kop te tikken.=(
Blijf het toch een broodje aap verhaal vinden, en geloof ook niet dat jij deze synths voor een prikkie heb gekocht, zo wel, steek je zowaar 4000 euro in je zak, en ben je een echte bofkont.
Tja wie 't eerst komt, wie 't eerst maalt.
We zullen wel zien of ze binnenkort aangeboden worden en door wie.......:baco:

wat een gelul allemaal.
iemand bied iets te koop aan, en verkoopt het aan een persoon die wat hem betreft een goed bod heeft, of dat nou te hoog of te laag is, dat is een zaak tussen de koper en verkoper.
en prijzen kan je niet echt opdrijven met synths, blijft een beetje wat de gek ervoor geeft cq vraagt.
groeten,
jeroen

En bovendien is de Leo van dit forum niet Leo Kozz.

Het blijft grappig dat mensen zo boos kunnen worden over synthprijzen. Er wordt toch niemand *gedwongen* om synths voor een bepaalde prijs te kopen? Bovendien: als geld geen probleem is en je wilt iets heel graag, dan is iets niet snel 'te duur'.

Rare discussie altijd maar weer hoor...

Duur heeft te maken met hoeveel geld jezelf hebt en waar je interesses liggen.

Ik vind bijv. dit veel geld voor een horloge
Horloge Kopen? :P

En dan zijn er mensen die mij uitlachen omdat ik €1000 uitgeef aan een 303.
Terwijl ik waarschijnelijk meer lol heb met mijn 303 dan diegene die evt dit horloge koopt.

Back