Reason zonder computer?

waarnemer

Nieuwkomer
hallo

Ik gebruik live veel klanken uit Reason 4
Nu vroeg ik mij af of er een manier was om deze klanken zonder labtop te kunnen gebruiken
m.a.w. bestaat er een apparaat als bv de plugiator waarin je de instrumenten van reason kunt laden

Sorry hoor maar wat denk jezelf?

geen idee. Als je een B4 plugin kunt draaien zonder computer, waarom zou je dan geen Malstrom of subtractor of NN19 sampler kunnen draaien?

geen idee. Als je een B4 plugin kunt draaien zonder computer, waarom zou je dan geen Malstrom of subtractor of NN19 sampler kunnen draaien?

Omdat dit geen loststaande instrumenten zijn, Reason is een totaal pakket dat niet eens een vst is, je hebt rewire nodig om het als 'vst' te kunnen draaien met het koebeest bijvoorbeeld. Sorry voor mijn eerste reactie, ik had nog geen koffie op. :koffie:

maak er samples van, dan kan je alle geluiden gebruiken.

Dan moet je weer een sampler meesjouwen. :P

Dan moet je weer een sampler meesjouwen. :P
Het is echt een kromme vraag eigenlijk, want wat wilt de TopicStarter nou?
De cd meenemen en het zo kunne gebruiken zonder computer ofzo :stupid

Ik denk dat de TS niet door heeft dat Reason software is en altijd een computer nodig zal hebben om te draaien.
Tevens met de visualisering van Reason heb je toch echt een beeldscherm nodig.

Reason portable is misschien een betere vraag?
Dan zou je idd kunnen kijken naar computers als de Open Labs dbeat of die Albino aangeeft.

SM Pro V-Machine

Stel je VST´s in met de computer en sla ze op in de V-machine.
Vervolgens heb je live acces zonder computer! Het enige dat je nog nodig hebt is een MIDI keyboard / controller.

Is dat misschien wat je zoekt?

Het is echt een kromme vraag eigenlijk, want wat wilt de TopicStarter nou?
De cd meenemen en het zo kunne gebruiken zonder computer ofzo

Ik denk dat de TS niet door heeft dat Reason software is en altijd een computer nodig zal hebben om te draaien.
Tevens met de visualisering van Reason heb je toch echt een beeldscherm nodig.

Reason portable is misschien een betere vraag?
Dan zou je idd kunnen kijken naar computers als de Open Labs dbeat of die Albino aangeeft.

Tegenwoordig zijn er "bakskes" zoals receptor en V-machine. Alleen jammer voor de TS dat die enkel het het VST protocol ondersteunen. Op zich geen slechte vraag, enkel het antwoord is voorlopig negatief :)

Een kromme vraag, of een krom antwoord?

een jij wilde nu gaan zeggen dat receptor en v-machine geen computers zijn. Zit volgens mij gewoon een soort linux in die dingen hoor, ik kan het verkeerd hebben.
En deze draad heet toch echt: Reason ZONDER computer?

Dat gaat dus niet lukken, enfin....

Je zal mij wel een zeikerd vinden maar de woordkeus van de TS is niet alleen vreemd maar ook erg onduidelijk daardoor, tzal wel aan mij liggen.

Tuurlijk zijn dit computers. Maar ik heb de vraag van de TS geinterpreteerd als de mogelijkheid om iets draagbaars mee te nemen op het podium. Misschien dat de TS hier duidelijkheid in kan scheppen.

Zonder compie zal het inderdaad niet lukken...

Nou, dit gaat nergens meer over of naar toe.

Back