Reason zonder computer?

Ik denk dat iedereen begrijpt wat voor vraag er gesteld is, als je de zin niet woord voor woord ontleedt is er niets onduidelijks aan.
Het antwoord is dus 'nee', alleen voor vst's bestaan er compacte doosjes, hebben jullie allemaal al gezegd. Duidelijk.
Dat de topic-starter niet meer reageerd heeft volgens mij meer te maken met de reacties die niet echt allemaal heel erg vriendelijk waren. Zelfs de reacties op de reacties ogen onvriendelijk.
Wellicht dat iemand angstig is om een vraag te stellen op dit forum als hij het antwoord nog niet vooraf weet.
Je kan ook argumenten aanbrengen om aan te geven waarom iets niet kan, zonder daarbij te laten blijken hoe slim je jezelf en hoe dom je steller van de vraag vindt.
En zo'n gekke vraag was dit nou ook weer niet.

Ik denk dat iedereen begrijpt wat voor vraag er gesteld is, als je de zin niet woord voor woord ontleedt is er niets onduidelijks aan.
Het antwoord is dus 'nee', alleen voor vst's bestaan er compacte doosjes, hebben jullie allemaal al gezegd. Duidelijk.
Dat de topic-starter niet meer reageerd heeft volgens mij meer te maken met de reacties die niet echt allemaal heel erg vriendelijk waren. Zelfs de reacties op de reacties ogen onvriendelijk.
Wellicht dat iemand angstig is om een vraag te stellen op dit forum als hij het antwoord nog niet vooraf weet.
Je kan ook argumenten aanbrengen om aan te geven waarom iets niet kan, zonder daarbij te laten blijken hoe slim je jezelf en hoe dom je steller van de vraag vindt.
En zo'n gekke vraag was dit nou ook weer niet.

Idd helemaal eens ... help iemand gewoon helemaal als je het allemaal zo goed weet

Dit zegt meer over een evt TS dan over ons.
Als je angstig bent om vragen te stellen op een "anoniem" forum ben je wel een bange-poeperd als je het aan mij vraagt,
en als je een vraag stel waarop je zelf het antwoord al weet ben je gewoon tijdverspillend bezig.

Laatst gewijzigd:
hallo

Ik gebruik live veel klanken uit Reason 4
Nu vroeg ik mij af of er een manier was om deze klanken zonder labtop te kunnen gebruiken
m.a.w. bestaat er een apparaat als bv de plugiator waarin je de instrumenten van reason kunt laden

Goede vraag!
Met de NordWave kan je de geluiden van Reason samplen en dan in het keyboard importeren als WAV file. Ik weet niet of dit precies is wat je zoekt maar je hoeft je laptop er niet voor mee te nemen.

Er zijn hier zat mensen die geen zin hebben om afgesnauwd te worden door een stelletje zure beterweters en daarom ook niets willen vragen.

Dit zegt meer over een evt TS dan over ons.
Als je angstig bent om vragen te stellen op een "anoniem" forum ben je wel een bange-poeperd als je het aan mij vraagt,
en als je een vraag stel waarop je zelf het antwoord al weet ben je gewoon tijdverspillend bezig.

Zo... jij vindt jezelf nogal een beest of niet? In het echte leven zeker niet veel om voor te leven dus doe je maar stoer op een forum. :doei:

Zo... jij vindt jezelf nogal een beest of niet? In het echte leven zeker niet veel om voor te leven dus doe je maar stoer op een forum. :doei:

idd. :gaap: :Z & gelukkig heb jij tenminste wel informatieve antwoorden voor de TS

Object_Banaan_.jpg

Laatst gewijzigd:
Bericht door een moderator:
En nu weer ontopic :). Geef gewoon fatsoenlijk antwoord, of antwoord gewoon niet. Niet iedereen is pro of heeft al jarenlange ervaring met hard&software.

Back