6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
er waren nog 2 nl'ers, Carolyn Lilipaly en Marijne van der Vlugt...dit was vroeger mn favoriete programma en was ook wel n beetje trots dat ze uit nederland komt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
er waren nog 2 nl'ers, Carolyn Lilipaly en Marijne van der Vlugt...dit was vroeger mn favoriete programma en was ook wel n beetje trots dat ze uit nederland komt![]()
Misschien een idee voor een meet om een ouwe gare CRT TV met zo'n dikke buis neer te zetten en dan VHS'en te draaien met Xmix enzo, met een vieze ouwe bank ervoor en een stevig blow om te roken ... ik heb zelf al 8 jaar geen joint meer aangeraakt maar hiervoor zou ik het wel weer eens willen doen![]()
Overigens, voor de jonkies, jullie weten toch dat Simone Angel eigenlijk Simone Engelen heet en gewoon uit het oerhollandsche Woerden komt?

er waren nog 2 nl'ers, Carolyn Lilipaly en Marijne van der Vlugt...

ik doe mee !
ik zorg wel voor de river cola, 3es champagnepils, pcd pinda's en een ouwe gare matchline waarbij de onderste 5cm van het beeld freaky spaced. (gelukkig zit er nog wel een afstandsbediening bij, voor het geval mama weer net binnenkomt tijdens een clip van 2live crew)?
Wie zorgt er voor de (ik hoop ribfluwelen) bank ?

Ray Cokes' Most Wanted was gaaf ja, keek ik ook altijd naar.
![]()
en natuurlijk Kristiane Backer, Ray is was een grappig mafketel 
Maiken Wichsen idd...Ik was meer fan van Maiken Waxoen natuurlijk Kristiane Backer, Ray is was een grappig mafketel
![]()
maar die Kristiane Kacker was niet echt lekker...Keek rond die tijd ook naar RTL+ , iets met een pop(ienniemini?) en blote tieten.![]()
)met o.a. die doorsnee blonde friesin Monique Sluyterhahaha ja tutti frutti...
Heerlijk, was je gaan stappen kon je thuis nog ff lekker genieten van retevage clips (pre-toystory) van X-mix (heb er nog een videoband van!), en vele wazige tracks waarvan ik de titels op papiertjes schreef en dan later er CDtjes van probeerde te vinden
Andere mensen goeie ervaringen met MTV Partyzone?![]()
da's een popgroep die speciaal optreed voor TV...Wat is een videoband?