Standalone realtime frequency analyzer

Bedankt voor jullie tips :okdan: Jullie zijn dus van mening dat het niet perse noodzakelijk is? Dat als je je oren goed traint, je ook heeel ver komt? Dan ga ik meer met mijn oren werken ;) Toch ga ik enkele sounds rippen en deze 'analyzen'. Wellicht dat ik er iets van leer.

Bedankt voor jullie tips :okdan: Jullie zijn dus van mening dat het niet perse noodzakelijk is? Dat als je je oren goed traint, je ook heeel ver komt? Dan ga ik meer met mijn oren werken ;) Toch ga ik enkele sounds rippen en deze 'analyzen'. Wellicht dat ik er iets van leer.

Je kan met een spectrum analyser nog steeds heel goed zien welke geluiden elkaar in de weg zitten op welke freq.

Alleen je oren is leuk maar de meeste hebben vrij crappie oren als je het mij vraagt. :P

Maar die werkt dan weer niet als je Cubase hebt openstaan. Daarnaast is hij wel heel goed.

Die van logic is ook erg goed en fijn. Maarja zelfde als rme: alleen bij die soft of bij zoals bij rme, alleen met rme hardware te gebruiken.

Je kan met een spectrum analyser nog steeds heel goed zien welke geluiden elkaar in de weg zitten op welke freq.

Alleen je oren is leuk maar de meeste hebben vrij crappie oren als je het mij vraagt. :P

Het is mij onduidelijk wanneer iets elkaar in de weg zit. Wellicht dat er een mooie site is waarbij dit uitgelegd wordt? Op dit moment is het mij niet duidelijk welke frequenties ik weg kan halen, zonder dat het het resultaat beinvloed. (ik ben wel op het niveau dat ik weet dat je de hoge tonen bij de bass weg kan halen:P).

Die van logic is ook erg goed en fijn. Maarja zelfde als rme: alleen bij die soft of bij zoals bij rme, alleen met rme hardware te gebruiken.

Ik denk dat je me verkeert begrijpt.

Ik heb zelf een RME kaart en bij alle prog.`s doet die Anylizer het goed, alleen als ik Cubase heb open staan, dan start me cpu opnieuw op met de melding hersteld te zijn van een ernstige systeem fout.

ziet er goed uit..

Back