Complete [wav] track pitchen zonder kwaliteitsverlies?

Iets omhoog pitchen met behoud van toonhoogte?

Lol.

Bedoel je idd gewoon het nummer sneller krijgen met behoud van de toonhoogte? Of omhoog pitchen met het behoud van dezelfde timbre?

Edit: dat eerste dus. Maar dat heeft niet zoveel met 'pitch' te maken ;) welke sequencer gebruik je? Ik weet niet hoe het bij andere sequencer zit, maar in ableton kun je het tempo behoorlijk opschroeven zonder dat je het hoort dankzij de goede warp-modes.

Edit2: Cubase 4 dus. Geen idee :D

Hij bedoeld waarschijnlijk de functie die tegenwoordig al standaard in elke DAW zit. Kwestie van de manual (nog) eens goed doorlezen.

... ik zoek een betere tool dan de Cubase MPEX-4 algorithm.

Wat zou daar mis mee zijn dan?

... ik zoek een betere tool dan de Cubase MPEX-4 algorithm.

Veel suc6 met zoeken dan...

MPEX4 op Poly Musical werkt het best op hele tracks...alleen moet je niet te extreem gaan pitchen...wil je extremer gaan dan kun je beter met Audiowarp gaan werken,kost wel iets meer tijd en moeite om het dan goed te krijgen...

Veel suc6 met zoeken dan...

MPEX4 op Poly Musical werkt het best op hele tracks...alleen moet je niet te extreem gaan pitchen...wil je extremer gaan dan kun je beter met Audiowarp gaan werken,kost wel iets meer tijd en moeite om het dan goed te krijgen...

ok. ik zal dit nog nog eens proberen in C4!
heb je Prosoniq TimeFactory 2 wel eens geprobeert?

En als het verschil in toonhoogte niet uitmaakt zoals je aangeeft, dan kun je de audiofile altijd nog resamplen..

Vind die van Cubase persoonlijk ook niet mooi.. ook met kleine verschillen hoor ik veel artifacts, niet mooi gewoon.

Back