ABONNEMENT: op welke thread(s)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb ook geen abonnementen want:
Ik lees ALLE threads, interessant of niet, ALTIJD elk uur.:)

LOL, ik heb een abbonnement op elke draad die ik bezoek. Alleen om voldoende email van het synthforum binnen te krijgen. Ik lees dus niet alles zoals die gek van hierboven, :P

Geen enkele, er zijn toch maar een paar discussies die ik volg en dat kan ik wel onthouden.

Abonnementen zijn zooooooo last millennium... :P

Heb enkel een abbonement op : De Pooch - Orion Records

In een abbo opschoon-actie heb ik deze actief gelaten, lijkt me logisch waarom ook. :okdan:

Ik vin die abbo's wel hendig eigenluk.....heb ik genoeg van de discussie dan zeg ik hem pas op......
en abbo's zijn hendig als je drie jaar geleden wat wou weten en nu pas het antwoord krijgt. ;)

Ik heb ook geen abonnementen want:
Ik lees ALLE threads, interessant of niet, ALTIJD elk uur.:)

ook de mijn e?
ik zoek soms op r-ond ask een berich van mezelf wil terug zien / of waark in gereageerd heb ,...bv iemand een "mening"ergens had ../ wel nietes

ook de mijn e?
ik zoek soms op r-ond ask een berich van mezelf wil terug zien / of waark in gereageerd heb ,...bv iemand een "mening"ergens had ../ wel nietes

Ik lees AL jouw berichten ook ja:)
En misschien wel met het meeste plezier.

Ik heb er wel een pak. :P

En ik bewaar er veel in een aparte map. Als ik dan naar één wil terug gaan vind ik hem sneller op die manier. Dan kan ik gewoon snel een lijstje overlopen van onderwerpen waar ik echt wel iets aan had.

kheb een krante abbo no ment
telt dat ook

vroeger toenk net opme zelf ging wonen werdt ik egt overal lid van ...
de strip map ,...
leesmap
scheermes / sokken abbonoment egt waar zaten trouwens heerlijk ...alen asje vergeet te betalen kosten ze ineens 80 eu

die scheermesjes hebk nu nog
haha

je had toen nog geen internet - dus werdt je overal lid van ...
nu stukken mindert
en ik ben lid vd pabo komje nooit meer van af
en de large
leuk hoor
:slotje:
off topic

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back