Motu ultra-lite MK3

Wokker

Ingeburgerd
IK zit er aan te denken om de motu Ultra-Lite MK3 aan te schaffen. Maar ben er nog niet uit of dit de juiste keus voor mij is. (http://www.motu.com/products/motuaudio/ultralite-mk3)

De motu sprak mij aan omdat hij bijna alles zich heeft wat ik nodig heb:
-Midi voor aansturinge van de softsynths
-Geluidskaart voor de softsynths.
- Daarnaast kan ik hem gebruiken als (stand-alone)mixer voor mijn losse keyboards (een digitale piano en een Korg karma.).

Ik hoop hiermee het aantal aan te sluiten appareten in mijn set-up te kunnen minimaliseren. Heb nu losse mixer, Losse midi interface, losse audio-interface).

Hoppelijk zijn er mensen met meer ervaring met deze Motu. Ik twijfel nog een beetje of dit de juiste keuze is of dat er nog andere alternatieven zijn.

P.s. daarnaast vraag ik me af je er nou maximaal 2 mic's tegelijk mee kan opnemen. Dat zou betekenen dat ik er niet een volledige uit versterkt drumstel mee kan opnemen. (maar dat is het minst belangrijk voor mij.)

je hebt dan in totaal 12 analoge inputs! dat moet wel genoeg zijn lijkt me toch?

Ik was zelf heel blij met de mijne.. totdat ie gisteravond ineens besloot om er mee op te houden. Maargoed ik wil je topic niet kapen, en het komt vast wel weer goed :bekdicht:

Hij heeft het sinds ik hem heb gekocht in september altijd probleemloos gedaan. Dus ik durf hem best aan te raden :okdan:

Same here...ik draai er ook mee. Heb verschillende systeempjes maar als ik live m'n Mac nodig heb hangt er MOTU aan. Erg fijne drivers, super sound erg lekker gedefineerd laag, flexibele routing en werkt inderdaad ook erg lekker als 'mixer'

Kheb sinds kort een Motu Traveler mk2, ook alleen maar lof van deze kant :okdan:
Erg fijn multitracken met deze interface, ik ben echt een leek kwa drivers enzo, maar die gaat als een trein op me mac.
Ik gebruik hem met Reaper en neem moeiteloos 8 sporen tergelijk op in een erg fijne kwaliteit.

Back