tiesto soundset

rowan2008

Ingeburgerd
kan de beloofde tiesto soundset niet vinden in personel libery
weet iemand waar ik em wel kan vinden

bij de T van Tiesto onder de 6.253 category........

(mayb moet je iets specifieker zijn:bekdicht:)

Als het gaat om een Virus soundset, door de verschillende banken lopen en zoeken naar de namen die beginnen met MC en dan meestal met een Tiesto-gerelateerde naam er achter. De Virus B heeft 8 banken (in de later OS versies), A t/m H. De Tiesto set bestaat geloof ik uit 1 bank van 128 geluiden.

Overigens zitten die sounds er niet standaard in, dus misschien dat je ze er los bijgekregen hebt en eerst in de synth moet zetten?

Bericht door een moderator:
Wij kunnen niet ruiken om welke synth het gaat, dus maak er in vredesnaam een fatsoenlijke topicstart van die erbij zet over welk apparaat en welke soundset het gaat, en waar die "beloofd" is, anders mik ik je volgende topics met eenzelfde laat-maar-waaien attitude genadeloos dicht.

Wij kunnen niet ruiken om welke synth het gaat, dus maak er in vredesnaam een fatsoenlijke topicstart van die erbij zet over welk apparaat en welke soundset het gaat, en waar die "beloofd" is, anders mik ik je volgende topics met eenzelfde laat-maar-waaien attitude genadeloos dicht.

Ik ben ook nog steeds benieuwd wat een 'personel libery' is. Een personeelsbestand? ;)

:okdan:

Ik ben geen fan van de muziek die Tiesto maakt (of laat maken), maar ik heb een paar oude DJ sets van hem op MP3 en die zijn toch wel heel goed hoor.

raar dat mensen willen betalen voor een paar parameter instellingen

Die Tiesto soundset zuigt ook best wel, op zich wel wat bruikbare gehaktballentrance geluiden maar niets dat je niet al 100.000x eerder heb gehoord. Maar goed, dat schijnt tegenwoordig bij dit genre te horen.

Net als gitaargeluid, ook uitgekauwd, bah .....

Verreweg de meeste gitaarmuziek is inderdaad ook zwaar klote. Als ik nog 1 'indie'/Britpop bandje hoor met 2 gitaren, een bas, een drumstel en emo zanger dan knoop ik mezelf op*

* overdreven weergave

De Tiesto soundset heeft per ongeluk bij 1 van de oudere OS-updates gezeten van Access Music. Deze is later uiteraard verwijderd, omdat dit een commerciele soundset is.
Deze soundset moet je dus kopen (of illegaal downloaden wat je wilt) en zelf installeren in je user library. Daarna kan je hem waarschijnlijk wel vinden :D. Het zijn overigens 2 banken van 127 patches

greetz

Nou ok, even serieus dan:

- wie heeft je die tiesto soundset beloofd/ waar heb je dat gelezen ?
- welk personal library ?
- welke synthesizer ?
- wat heb je al geprobeerd voordat je op synthforum kwam met je vraag ? Google bijvoorbeeld.
- heb je de synthesizer 2e hands gekocht omdat de verkoper zei dat het erin zat of omdat je hem gehoord hebt voordat je hem kocht ? Dat je dus zeker weet dat de set erin zit dus.

Om alvast een aantal antwoorden te geven..................is voor mij ook deels een gok:
De tiesto soundset is er alleen voor de Access Virus. aangezien alleen de Virus Ti een user library heeft zal het om een Ti gaan. Aangezien de Toppic starter in de user library zoekt (een mapje op de PC om soundbanken via USB in te laden) zullen de Tiesto soundbanks waarschijnlijk niet in de Virus Ti zelf geinstalleerd staan

Maar uhh waar blijft een serieuze reaktie terug van de TS?

Greetz

string body;

If (topic != duidelijk) {

body = @"Hallo mensen, ik heb gehoord dat er ooit een soundset van tiƫsto is verschenen op de Access Virus Ti
Deze zou ik graag willen hebben. Heeft iemand een idee hoe ik er aan kan komen?

Alvast bedankt,

Rowan";
Console.WriteLine("{0}",body);

}

Laatst gewijzigd:
Back