Purno's Progressie

Saperdedosio

purno1.jpg

"Aah, ik heb poep in mn oog!"

Al had ik het nu liever in mn oor gehad misschien. Ach, "voorrral doorrrrgaan!"

Hahaha.....

Mocht je nog vragen hebben over FL, ik gebruik em al effe.

Thanks voor het aanbod. Ik blijf eigenwijs draaien aan de knoppen. Ik had ook nog nooit een synth/mix apparatuur e.d. gezien. Allemaal nieuw dus. Ondertussen heb ik al een aantal dingen door. Op het moment ben ik kennis aan het vergaren over automation clips in FL, erg handig naar mijn mening.
Panning/volume automation clips lukken al wel, ik moet nu nog de cutoff automation clips e.d. zien te vinden, ik denk dat ik dat gewoon moet recorden per channel?

"Aah, ik heb poep in mn oog!"

Al had ik het nu liever in mn oor gehad misschien. Ach, "voorrral doorrrrgaan!"

Haha. Je zult vast nog meer van mij horen dat niet om aan te horen is.

Wel knaken, ik doe vet veel moeite en sommige stukjes uit het "maak bewust een kutnummer topic" klinken beter dan mijn creaties :(:(

En oja, ik mag dan wel een dikke noob zijn, maar ik gebruik geen samples :P

Wat is dat toch de laatste tijd dat nieuwelingen hier afgeven op samples? De halve housescene is gebaseerd op samples, dus hoe dat nou iets slechts kan zijn... :S

Anyway, je nieuwe melodie ga ik later wel luisteren, eerst ff veilig wakker worden ;)

Wat is dat toch de laatste tijd dat nieuwelingen hier afgeven op samples? De halve housescene is gebaseerd op samples, dus hoe dat nou iets slechts kan zijn... :S

en daarbij ; wie hoort dat nou :P

goejemorguh allemaal !

Anyway, je nieuwe melodie ga ik later wel luisteren, eerst ff veilig wakker worden ;)

Van mijn noise wordt je juist wakker hoor :D:D

Waarom? Omdat als een nieuweling hier zegt dat 'ie samples gebruikt, de nieuweling de grond ingeboord wordt en gezegd wordt dat de kick niet van hemzelf is. That's why.

Overigens niet bij mij voorgekomen, maar ik heb andere threads gelezen waarbij dit wel het geval was.

Waarom? Omdat als een nieuweling hier zegt dat 'ie samples gebruikt, de nieuweling de grond ingeboord wordt en gezegd wordt dat de kick niet van hemzelf is. That's why.

Sow?
who gives a sh*t ...
je weet toch zelf dat je het zelf gemaakt hebt :W

:mega:

Nou, weer eens een creatie gemaakt. Ik ben benieuwd hoe ik het morgen vind klinken :P

https://www.synthforum.nl/forums/attachment.php?attachmentid=50586&d=1250520224

Bekijk bijlage 50595

En oja, ik mag dan wel een dikke noob zijn, maar ik gebruik geen samples :P

Progressie, geen valse noten! Er is hoop... ;)

Maareh, ik ben benieuwd als jij je muziek verder aan gaat kleden of je dan nog steeds geen samples gebruikt. Ga je al je snares, hihats e.d. zelf maken, en vocals ga je die ook allemaal zelf inspreken/-zingen? Ik ben wel benieuwd wat die reacties in andere topics dan precies waren.

Progressie, geen valse noten! Er is hoop... ;)

Maareh, ik ben benieuwd als jij je muziek verder aan gaat kleden of je dan nog steeds geen samples gebruikt. Ga je al je snares, hihats e.d. zelf maken, en vocals ga je die ook allemaal zelf inspreken/-zingen? Ik ben wel benieuwd wat die reacties in andere topics dan precies waren.

Je hebt inderdaad wel een punt. Vocals worden 'm sowieso niet haha. Als je dacht een hoop valse noten van mij gehoord te hebben heb je mij nog niet horen zingen :D

Jij zegt dus eigenlijk, zorg gewoon dat je iets moois maakt, of je nou samples gebruikt of niet. Als je iets maakt dat beter klinkt met samples, gebruik dan samples. Richtig?

Rechter muisknop op de cut-off knop....edit events en tadaaa, daar is tie! Dit werkt overigens op alle knopen binnen FL.

Gebruik je ook 3rd party vsti's? Want daar is automation iets moeilijker maar kan wel.

Ja, ik doel juist op de externe VSTi's. Daar lukt het mij dus niet :P

zo moeilijk is dat niet hoor ...

en zo staan er meerdere op; suc6 !

:mega:

Aah, ik klikte per ongeluk op een verkeerde knop, waardoor alle parameters links zichtbaar worden. Nu kan ik van alle vst's van alle knoppen een automation clip maken :D:D

ff dat filmpje gekeken, maar je hoeft niet per-sé een ''zeta'' te cloonen; je kan ook gewoon een lege pattern pakken en daar de record button aanzetten en opnemen voor 16 maten. Verder wel een logisch filmpje.

Zelf gebruik ik eigenlijk alleen maar automation en af en to ''edit events'', vooral voor kick riffs die ik vaker wil terug horen.

Back