Purno's Progressie

de halve housescene is sowieso slecht ;)

gek hé
omdat iedereen in no-time een DAW en wat vst's kan downen :)

maar dat is niet erg, want de "goede" producties komen vanzelf bovendrijven ;)
en daarbij, zo slecht vind ik het niet hoor ... 8~

shoot me ...

:mega:

gek hé
omdat iedereen in no-time een DAW en wat vst's kan downen :)

maar dat is niet erg, want de "goede" producties komen vanzelf bovendrijven ;)
en daarbij, zo slecht vind ik het niet hoor ... 8~

shoot me ...

:mega:

Ja, en ik ben dan weer zo'n kneus die 't gaat kopen...
Ach ja, zo houd ik mijn VST's beperkt en leer ik sneller (denk ik ).

Beetje aan het experimenteren met de automation clips, ik heb redelijk door hoe het werkt :D Nu alleen nog kijken hoe ik een "wave" effect kan krijgen (cutoff heel hard op en neer bijv.).

Dit is wat ik nu heb gemaakt.

Melo = cascada - ready for love

Synth = vanguard + predator
Sub = 3xOSC
Kick = 3xOSC
Kraak = 3xOSC
Tok = 3xOSC

Bekijk bijlage kick_67_readyforlove.mp3

Kolere, ik klikte eerst per abuis op de aangepaste versie van Siebzehn (https://www.synthforum.nl/forums/attachment.php?attachmentid=50547&d=1250335965) en vond er weinig mis mee, kick eronder en beuken. Tot ik zag dat ik niet het goede bestand had, en ik 1 post erboven klikte. Ai, daar gingen mijn trommelvliezen ;)

Ik zou als ik jou was iets gaan lezen (of bekijken op youtube, staan zat tutorials) over akkoorden. Zodra je dat doorhebt is het veel makkelijker om riedeltjes te maken die niet vals klinken.

Laatst gewijzigd:
Of een masterkeyboard, of een controller met keys... Als je toch de softsynths in FL gebruikt.

Wat ik wil, geen idee of het mogelijk is hoor!

Een doodnormale keyboard die ik gewoon in mijn pc plug, en die dan gewoon de toetsen in FL aanslaat. Dat is het enige dat ik nodig heb denk ik...
Het ding hoeft dus eigenlijk niets te doen voor mij, op toetsen aanslaan na. Ik kan nu hetzelfde met mijn toetsenbord, alleen dan maar van c4 tot c5 (dacht ik).

Back