Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door bass-molecules
is er eigenlijk nog een verschil tussen de zwarte en de witte, met uitzondering van het uiterlijk en dat de witte jonger is??

Origineel geplaatst door enyo-dog
daar was ik al eerder opgeweest en kon alleen iets vinden over creditcards niks over die paypal rekening ofzo iets. :confused:

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Is gelul.
......voor paypal heb je juist GEEN creditcard nodig.
Je stort geld op je paypall acoount en vanaf die account kun je wereldwijd betalen, mits de ontvanger ook een paypall account heeft.
Origineel geplaatst door BaggyTrouser
Bedankt voor je vriendelijke woorden, lul de behanger.
Ik doe het via creditcard, als het ook zonder kan (via paypall.com ? met dubbele l van lul ? haha) maakt dat nog steeds geen gelul van mijn (goed bedoelde, leer er wat van) uitleg.
En vriendelijke groeten terug.

Origineel geplaatst door bikkel
*bikkel pakt ff de chips en de popcorn er bij en nestelt zich even goed voor deze rel
![]()

Origineel geplaatst door BaggyTrouser
Bedankt voor je vriendelijke woorden, lul de behanger.
Ik doe het via creditcard, als het ook zonder kan (via paypall.com ? met dubbele l van lul ? haha) maakt dat nog steeds geen gelul van mijn (goed bedoelde, leer er wat van) uitleg.
En vriendelijke groeten terug.
Origineel geplaatst door teknoudontknow
Nou heb ik alleen nog een probleem met cookies.. De site zegt dat ik m'n cookies aan moet zetten.. Terwijl die gewoon aan staan.. Ik heb al alles gedaan wat ze daar zeggen wat je moet doen als hij die melding geeft, maar niets helpt.. Ik heb zelfs al de veiligheidsfactor van m'n cookies omlaag gegooid, maar dat werkt dus ook niet..
Ligt dat nou aan m'n pc? Tijd voor een refresh van windows?
Origineel geplaatst door Soundtrooper
Ja, da's een raar probleem. Heb ik 2 of 3 keer op eBay meegemaakt. Ik weet niet meer wat ik eraan gedaan heb, ik geloof history + cookies geleegd, maar dat weet ik niet zeker....

Origineel geplaatst door teknoudontknow
Bedankt voor de tip! Nu werkt het idd wel..
Groeten!![]()

zo goed had ik em nog niet gelezen.. maar dat zal ik eens doen..