Matrix1000 veiling gewonnen

Origineel geplaatst door bass-molecules
is er eigenlijk nog een verschil tussen de zwarte en de witte, met uitzondering van het uiterlijk en dat de witte jonger is??

Zelf heb ik een zwarte, en nog geen witte gehoord, maarrrr naar verluidt is het 'brom'probleem van de voeding aangepakt(bij die van mij gewoon hoorbaar als je naast het apparaat staat -denk aquariumpomp- daarbij lekt er ook wat brom naar 't geluidssignaal -maar da's maar heel weinig, niet storend i.i.g.).

Heb 'r zelf 300 voor betaald, da's een nette prijs, en ik ben er nog steeds errug blij mee! 8~
Helemaal nu m'n CS-50 in reparatie staat, en ik toch wat analoogs moet horen iedere dag ... anders gebeuren er ongelukken! :D

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Is gelul.

......voor paypal heb je juist GEEN creditcard nodig.

Je stort geld op je paypall acoount en vanaf die account kun je wereldwijd betalen, mits de ontvanger ook een paypall account heeft.

Bedankt voor je vriendelijke woorden, lul de behanger.
Ik doe het via creditcard, als het ook zonder kan (via paypall.com ? met dubbele l van lul ? haha) maakt dat nog steeds geen gelul van mijn (goed bedoelde, leer er wat van) uitleg.

En vriendelijke groeten terug.

*bikkel pakt ff de chips en de popcorn er bij en nestelt zich even goed voor deze rel

chips.jpg

Origineel geplaatst door BaggyTrouser
Ik doe het via creditcard, als het ook zonder kan (via paypall.com ? met dubbele l van lul ? haha) maakt dat nog steeds geen gelul van mijn (goed bedoelde, leer er wat van) uitleg.

ook welkom op het synthforum.....(dit is vast een goede binnenkomer...) :D :D

of iemand zegt dat iets gelul is of dat je iemand een lul noemt vind ik nogal een verschil......

Origineel geplaatst door bikkel
*bikkel pakt ff de chips en de popcorn er bij en nestelt zich even goed voor deze rel

chips.jpg

:dubbel:

Origineel geplaatst door BaggyTrouser

Je went er snel aan hoor..
Maar ik heb inderdaad dus gevonden dat het ook zonder credit card kan.. Door te discussiëren kom je meestal vanzelf wel aan genoeg info.. Sommige mensen zijn alleen niet zo subtiel.. Heb ik laatst ook ondervonden.. Gewoon laten gaan zeggen we dan maar.. :biertje:

Groeten, Ivo..

probleem

probleem

Nou heb ik alleen nog een probleem met cookies.. De site zegt dat ik m'n cookies aan moet zetten.. Terwijl die gewoon aan staan.. Ik heb al alles gedaan wat ze daar zeggen wat je moet doen als hij die melding geeft, maar niets helpt.. Ik heb zelfs al de veiligheidsfactor van m'n cookies omlaag gegooid, maar dat werkt dus ook niet..
Ligt dat nou aan m'n pc? Tijd voor een refresh van windows?

Re: probleem

Re: probleem

Origineel geplaatst door teknoudontknow
Nou heb ik alleen nog een probleem met cookies.. De site zegt dat ik m'n cookies aan moet zetten.. Terwijl die gewoon aan staan.. Ik heb al alles gedaan wat ze daar zeggen wat je moet doen als hij die melding geeft, maar niets helpt.. Ik heb zelfs al de veiligheidsfactor van m'n cookies omlaag gegooid, maar dat werkt dus ook niet..
Ligt dat nou aan m'n pc? Tijd voor een refresh van windows?

Ja, da's een raar probleem. Heb ik 2 of 3 keer op eBay meegemaakt. Ik weet niet meer wat ik eraan gedaan heb, ik geloof history + cookies geleegd, maar dat weet ik niet zeker....

Re: Re: probleem

Re: Re: probleem

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Ja, da's een raar probleem. Heb ik 2 of 3 keer op eBay meegemaakt. Ik weet niet meer wat ik eraan gedaan heb, ik geloof history + cookies geleegd, maar dat weet ik niet zeker....

Bedankt voor de tip! Nu werkt het idd wel.. :)

Groeten! :W

Re: Re: Re: probleem

Re: Re: Re: probleem

Origineel geplaatst door teknoudontknow
Bedankt voor de tip! Nu werkt het idd wel.. :)

Groeten! :W

Ah ! Kben toch nog niet full-time dement geworden dus :z

PayPal info? way dacht je van www.paypal.com? daar staat echt alles wat je nodig hebt

PayPal werkt heel fijn, zowel voor verkoper als koper en tegen redelijke tarieven. en het is vrij safe. Je kunt je inschrijven met een bankrekening en dan geld overmaken naar je eigen PayPal account en daarmee betalen of direct per credit-card
(dan is inschrijven niet nodig). Veel ebay verkopers accepteren geen CC betalngen omdat die iets te makkelijk zijn in te trekken en dn zijn ze de spulletjes al kwijt.

overigens: denk bij import van een apparaat uit de VS ook even aan de BTW en invoerheffing die je bij moet betalen; reken maar op 20 tot 25% bovenop de aanschafprijs + verzendkosten.

interface had in het laaste nummer een vrij goed artikel over online instrumenten kopen - verplichte kost als je dat nog nooit gedaan hebt en meer wil weten

Back