C copini Chef bezemkast Lid sinds 14 Maart 2002 Berichten 749 Locatie Delft 29 juli 2009 #21 Ik heb wat aanpassingen aan het lightbox script (plaatjes-in-een-vakkie) gedaan, laat me weten of het nog voorkomt dat de plaatjes niet goed laden.
Ik heb wat aanpassingen aan het lightbox script (plaatjes-in-een-vakkie) gedaan, laat me weten of het nog voorkomt dat de plaatjes niet goed laden.
Flying Panther Vliegend lid Lid sinds 26 oktober 2002 Berichten 2.331 Locatie Delft 30 juli 2009 #22 Ik heb het een aantal x geprobeerd en het lijkt erop dat het nu allemaal prima werkt! Bedankt!! Mocht ik nog vreemde dingen tegenkomen laat ik het wel weten, maar zo op het eerste gezicht lijkt het probleem verholpen
Ik heb het een aantal x geprobeerd en het lijkt erop dat het nu allemaal prima werkt! Bedankt!! Mocht ik nog vreemde dingen tegenkomen laat ik het wel weten, maar zo op het eerste gezicht lijkt het probleem verholpen
Cheimoon Ouwe rot Lid sinds 25 juli 2003 Berichten 3.519 Locatie Ottawa 30 juli 2009 #23 Ja, hier ook! Merkte het van de week al, maar had er nog niet aan gedacht het in deze thread te melden.
Ja, hier ook! Merkte het van de week al, maar had er nog niet aan gedacht het in deze thread te melden.
J JohnDoe21 Gedeactiveerd account Lid sinds 15 juni 2006 Berichten 5.920 30 juli 2009 #24 Even een testbericht dan...... Attachments 4scroll3.jpg 37,3 KB · Bekeken: 122