Welke synth heb je nog nooit weggedaan

vinnieq

Lidl
Ja ja, het momemt van de waarheid: welke synth heb je al heel lang in je bezit en waarom. Enne, lang is dan dus iets van een jaar of vijf, of je eerste:

Solina string ensemble. Nieuw gekocht in de uitverkoop (200 euro).
JX-3P (kantjeboord)

uhh 1st comment misschien meteen en goede reactionie
pro one
welke die dus
kapot maarready to roll into tha future veel plannen mee
liefstmidi erop en ......een andere voeding
datsde problem !!
nu

maar hy blijft

korter verhaal
de siel opera 6
is polysix met meer ...battery probleem komt goed

kd8 egt value 4 money dat de teisco 60 zou blijven
dus niet

cs30 is a stayer...mn maatje kank mee lezen en schryven ..[kom wel vaakl op zelfde filtered / triggeredd soortvan sounds ....welerg ok filter unit .....
wicked sound machien

nxt step is modulair

oja hier is egt best veel gehgaan en weinig gebleven
cs30 pro one zijn wel favo
graag een linn terug gaatdan ook nooit meer ;{

denk qa drumachiens wat leukste en easyst is de tr606 flexie en ok op alle fronten
daarna de cr8000+mods
[talking valiue 4 money ]
:okdan:
2nd comment
mn dr mixer great value 4 money

mensen die niet na hoeven te denken wat nu weer aan te schafen ...daar zit geen logica in ,..ast al bestaat gear ...addiction

mpc-1000 en sh-101

De mpc nog geen vijf jaar maar daarvoor een andere mpc een poos gehad. Ik denk dat dat ook wel telt.

Niet dat ik veel muziek maak maar mocht ik besluiten ermee te stoppen blijven die toch denk ik. Besluiteloosheid is trouwens een groot probleem van me...

@R-ond, dat heb ik je al in verschillende threads gezegd dat die 60f zwaar overrated is, zeker voor de al maar stijgende prijs, 450 inmiddels op het forum hier? Zwaar gehyped en veel te beperkte bak.

Synth die ik nog nooit heb weggedaan is de Virus KC, fijn keyboard, mooi geluid.

Ik heb ooit wel eens een synth gehad die ik eerder had weggedaan. Maar die heb ik toch weer weggedaan, dus dat telt niet.

SY85 omdat die gekocht is van m'n zuurverdiende centjes in 1992 en nu geen ruk meer waard is. En hij is best leuk, maar bietje gedateerd.

Voor de rest doe ik geen beloftes meer, want hoe ik er de ene week over denk kan de andere week kompleet anders zijn. :)

niet een. alles wat hier staat, staat er korter dan een half jaar.

Yamaha CS1x: aanvankelijk vanwege de vette geluiden (piano en een paar orgeltjes vind ik nog steeds heel acceptabel), tegenwoordig als prettig masterkeyboard. En mijn MC-505, maar dat is meer jeugdsentiment, lol :)

Geen enkele. Alle synths die ik nu heb heb ik in de afgelopen 2-3 jaar gekocht, al het oudere spul is weg.

@R-ond, dat heb ik je al in verschillende threads gezegd dat die 60f zwaar overrated is, zeker voor de al maar stijgende prijs, 450 inmiddels op het forum hier? Zwaar gehyped en veel te beperkte bak.

Synth die ik nog nooit heb weggedaan is de Virus KC, fijn keyboard, mooi geluid.

klopt ook
mbt dat de prijs stygt
daarom wast wel een dik / leuk synthje voor de + eu die ik ter voor betaalde
wel met de cuba 7000 mods erop
de saw ed off keys typo mod

leuke synth hoor
helmaal asje bekijkt wat bv arp axxe / rolands sh synths op moeten brengen tegen woordig

wat zeg ik erwas laatst een axxe te koop 350.- ofsoi
some he
110 f zou ik graag nog een willen

trouwens de dk 700 siel hebk ook nog steeds al jaartje of denkik 6a8
goede masterkeys voorla en plat dus je zet makkelijk een apperop watje bv nodig heb dichtby tr606/ sherman ofso

Alle synths die ik op dit moment heb heb ik nog nooit weggedaan...

kijk das de spirit
[dat heeft patatmet ook ,..
kmoet moet moet soms wisselen gear change makes ....the world goes around
:mexico:

Dat is het juiste antwoord heren, jullie mogen door naar de volgende ronde!:D

zegdat wel

hihi
grapig
in princiepe zou mn z1 nog tienjaarmoeten blijven want ask hiet niet mn sounds kan creeren dieik wil dan ,....heb ik een probleem
zie m nog wel een geruild worden al dan niet met ,.. tegen een kawai k5000
de feel vd z1 [lijkt me ] net as de jd800 heeerlijk
:halleluja

Een roland D50 weggedaan om direct een D550 terug te kopen. Telt dat ook? Als de D550 niet bestond had de D50 hier nog gestaan......

de Sequential sixtrak, op een gegeven moment had ik er drie.
dat was wat veel, 2 stuks zijn naar andere forumleden gegaan.
ik er heb een gehouden, die heeft nu een 5 oktaaf keyboard ( de interne matrix staat iets van 51/2 oktaaf toetsen toe en het originele keyboard was helemaal stuk)
en wat extra's eropgezet.
en geheugen voor 400 geluiden (4 banken)
ringmodulator, extra modulatie lfo en vco's
ik vindt het nog steeds een mega synth.
heb dus sixtraks gebruikt sinds iets van 1985
das toch wel een mooie score?
op naar de volgende ronde:mega:

Back