Het duurt een eeuwigheid voordat je bij je geld kan, terwijl het al zeker een week van mijn bankrekening in Nederland is overgeboekt. Willen ze het bedrag een paar dagen beleggen of er rente op vangen ofzo en het daarna vrijgeven? Wat denken jullie. Er staat bij de verwerking dat het 4-6 dagen duurt, maar het duurt bij mij nu al 8 dagen. Paypal zelf zegt dat het een internationale transactie betreft en het daarom zo lang duurt.
Wie boekt er nog meer bij ING over naar paypal? Zit er een limiet van automatische transacties van meer dan 500 euro ofzo? Vorige week wilde ik een hoger bedrag dan 500 euro overboeken en dat lukte steeds niet. Er staat bij de ING geen blokkade op automatische incasso, heb ik nagevraagd. Als ik in dezelfde week nog een "klein bedrag" over wil boeken, dan mislukt dit steeds. Kunnen ze er maar 1 tegelijk aan?
Wie boekt er nog meer bij ING over naar paypal? Zit er een limiet van automatische transacties van meer dan 500 euro ofzo? Vorige week wilde ik een hoger bedrag dan 500 euro overboeken en dat lukte steeds niet. Er staat bij de ING geen blokkade op automatische incasso, heb ik nagevraagd. Als ik in dezelfde week nog een "klein bedrag" over wil boeken, dan mislukt dit steeds. Kunnen ze er maar 1 tegelijk aan?