Ambient/IDM Track

Snaek

Ouwe rot
Hoi,

ik heb een Alpha Juno 1 gebruikt, een MFB 522, een Elka, een Behringer virtualizer pro dsp2024 en heb het in audacity opgenomen. oh ja en een Kawai Q80 gebruikt

Attachments

• 1254.MP3
    7,2 MB · Bekeken: 79
Klinkt als een boards of canada track uit hun 'demo-tapes tijd' :dj:

bedankt voor de comments!

Kan em maar niet uitzetten :P De beat klinkt er apart bij maar toch is hij weer lekker. Kword gegrepeen door jouwn track.
gegrepen zelfs, dat is wel een erg mooi compliment, thanks!

Klinkt goed, idd beetje BoC, maar vind de beats te hard erin zitten... en te speels... mag voor mij wat ingetogener, past denk ik beter bij de allover mood van de track... vooral de woodblock/stick en overstuurde cowbells hoeven echt niet van mij...

Maar goed, zoals gezegd, nice...

Klinkt goed, idd beetje BoC, maar vind de beats te hard erin zitten... en te speels... mag voor mij wat ingetogener, past denk ik beter bij de allover mood van de track... vooral de woodblock/stick en overstuurde cowbells hoeven echt niet van mij...

Maar goed, zoals gezegd, nice...
Bedankt voor de feedback. Ik had misschien de drums wat minder naar voren moeten laten komen idd, volgende keer beter dan!

Lekker hoor, gewoon zo laten... :)
Heeft wel wat, zo'n bedompte opname, lijkt wel van tape te komen.

Koop wel ooit 'n keer een betere geluidskaart zou ik zeggen. Dompig maken kan dan ook nog steeds, maar dan klinkt het overtuigender en krijgt het meer mix-diepte.

Thanks!

Haha, ik heb het direct vanaf analoge mixer naar line in van laptop opgenomen (onboard geluidskaart, die doorgaans niet echt goed zijn), je hebt gelijk dus. Ik moet binnenkort even een fatsoenlijke audio interface op de kop tikken.

Back