Rode Synton Syrinx

:{ :{ :{ :{

van de 300 syrinx's over de hele wereld, zijn er vershillende kleuren. 4 witte, 20 rode en dan heb je nog blauwe. alleen weet ik niet meer hoeveel er daarvan gemaakt zijn. de rest is zwart.maar ik dacht dat ze ook allemaal in een flightcase werden geleverd, en deze is zonder.

het is en blijft super vette synth. als ik het geld had dan.......

Het ziet er allemaal net ff extra uit, net wat betere filters, net wat uitgebreidere oscillatoren.

Alleen al qua specs zou je zeggen dat je er hele bijzondere geluiden uit moet halen.

ennnnn.... VERKOCHT. (Dattis snel)

Niet aan mij... da's maar beter ook. Gelukkig, hoef ik niet meer na te denken! 8)

synthiaks, loop jij voortaan op nikes? ;)

Origineel geplaatst door Hanz
ennnnn.... VERKOCHT. (Dattis snel)

Niet aan mij... da's maar beter ook. Gelukkig, hoef ik niet meer na te denken! 8)

Lama, zie post herboven. ;)

duuuuhhh... had eerder niet door dat hij / zij / het (?) was gekocht door Synthiaks.
Maar in dat geval: Gefeli!

cool! volgens mij begint synthiaks eeen behoorlijke interresante collectie te krijgen

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Synthiaks, Gefeliciteerd! :okdan:

Neem je 'm mee naar de volgende DSF meeting? :P
De vorige meeting lag er ook een syrinx.. Een expander.. heel zeldzaam! :)

"Syrinx" ? Vette bak! Maar voor dat geld? Doe mij dan maar liever die "Sonic Six" bij Music House!

Als je daar op speelt?......... Tja? 'k heb er geen woorden voor!:{ :confused: :{

Peace...

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
De vorige meeting lag er ook een syrinx.. Een expander.. heel zeldzaam! :)

Erg leuk om te zien inderdaad, nogmaals jammer dat we 'm niet konden horen... ;{

Origineel geplaatst door Mangina
"Syrinx" ? Vette bak! Maar voor dat geld? Doe mij dan maar liever die "Sonic Six" bij Music House!

Als je daar op speelt?......... Tja? 'k heb er geen woorden voor!

Synthiaks heeft ze binnenkort allebei in huis. Niet te gleuven! :confused:

Origineel geplaatst door Mangina

Als je daar op speelt?......... Tja? 'k heb er geen woorden voor!:{ :confused: :{

Peace...

hahahahahaha liever een sonic six
die syrinx is wel veeeeeeeeel vetter dan een sonic six hoor

Origineel geplaatst door mono-poly
hahahahahaha liever een sonic six
die syrinx is wel veeeeeeeeel vetter dan een sonic six hoor

zucht, vet is relatief.

Gratuliere sint-iaks ! :peukie:

Back