Rode Synton Syrinx

dr sensenso

dr sensenso

Origineel geplaatst door EDP
he das toch senso(ik wist alleen niet dat ie doctor was:))

jazeker dr"s senso
oftewel das weer eens een andere doctor,...
doe mij zo,n persoonlijke doctor ,..
cheer-burp...:halleluja :D

kleurenscale syrinx

kleurenscale syrinx

Om nog even terug te komen op het geproduceerde aantal kleuren. Dit is de lichtblauwe/lila variant. Iemand nog andere 'smaken'?

Attachments

• syrinx 2.jpg
    syrinx 2.jpg
    73,9 KB · Bekeken: 66
Re: kleurenscale syrinx

Origineel geplaatst door P-Five
Om nog even terug te komen op het geproduceerde aantal kleuren. Dit is de lichtblauwe/lila variant. Iemand nog andere 'smaken'?

Wow... Ik heb de rode en de blauwe al eens gezien en ik weet dat er ook een hoop zwarte Syrinxen zijn, maar dit is dus dan de zeldzame 'witte' uitvoering. :{ :{ :{

NEEN, Jan des Bouvrie heeft er niets mee te maken alhoewel de bank 'wit' is :D
Deze Syrinx is echt metalic lichtblauw. Ik weet dat er ook nog een metalic paars model moet zijn...

Deze Syrinx is echt metalic lichtblauw. Ik weet dat er ook nog een metalic paars model moet zijn...

Klopt, als het goed is moeten er nog een paar rare kleuren rondzwerfen:D Mooie bakkies!!

Teeering!:{ Deze ken ik nog niet! Super!:okdan:

Indrukwekende gear! P-Five!:{

Welkom Trouwens!:biertje:

Metallic lichtblauw valt bij mij ook onder 'wit'. 8o) Maarreh, er zijn dus nog verschillende kleuren 'wit' ook. Da's helemaal interessant natuurlijk. 8D

welkom p-five

welkom p-five

NEEN, Deze Syrinx is echt metalic lichtblauw. Ik weet dat er ook nog een metalic paars model moet zijn...

welkom p-five
was jij hier niet al eens te bezichtigen ,.....
idd een indrukwekkende setup,[yo monopoly je hebt concurrentie ]haha...
- een keer niet alleen de gangbare matrixen en mini,s
maar ook een ds2 crumar [hoe klinktie ,looks good ]
m-blauw synton ,whooo
en je bent de 3e die ik ken ,met een dv800
alleen mensen die deze hebben gehoord ,
gooien de msjes en polysixen die ze hebben weg, ,...shure ....a yoke
kortom welkom en een zeeeeeer stakke setup

Attachments

• crumar ds2_01.jpg
    crumar ds2_01.jpg
    124,5 KB · Bekeken: 72
Neen, ik heb eens gereageerd op een thread over spullen uit Amerika kopen en dan vergeten de invoerrechten en BTW mee te rekenen. Zo wordt het wel heel goedkoop ;)

Meng me net pas in de discussies...

Een DS2 klinkt als een PPG 1020 (voor wie die al eens gehoord heeft) DCO's klinken goed maar net even 'te clean'. Beide zijn volgens mij uit dezelfde periode. Het filter van de PPG heeft alleen geen resonantie en dat van de DS2 wel. Met een beetje portamento op de DS2 klinkt ie best goed...

PS. mijn MS-jes en MonoPoly gaan morgen bij het grof vuil... :duivels:

Een DS2 klinkt als een PPG 1020 (voor wie die al eens gehoord heeft) DCO's klinken goed maar net even 'te clean'. Beide zijn volgens mij uit dezelfde periode. Het filter van de PPG heeft alleen geen resonantie en dat van de DS2 wel. Met een beetje portamento op de DS2 klinkt ie best goed...

Klinkt een DS-2 over het algemeen beter dan een 1020 of komt de PPG als winnaar uit de bus als je ze naast elkaar zet?

Nog even over de kleuren van de Syrinx: volgens Synton-man Bert Vermeulen bestaan er rode, witte (alu kleur), blauwe, oranje, zwarte, grijze en waarschijnlijk nog wel een paar andere kleuren Syrinxen. :)

Origineel geplaatst door Boemtsjak

Nog even over de kleuren van de Syrinx: volgens Synton-man Bert Vermeulen bestaan er rode, witte (alu kleur), blauwe, oranje, zwarte, grijze en waarschijnlijk nog wel een paar andere kleuren Syrinxen. :)

klopt ik heb een groene:D

Shit.. Zijn hier zoveel Syrinx aanwezig?

Ik zie een Syrinx meeting aankomen....

Dus mijn metallic blauwe is eigenlijk een witte? En daar is er maar eentje van, toch? En die heb ik?
:duivels: Ik heb ooit een echt witte Syrinx zien staan bij Morel in Veenendaal. Kostte toen Fl. 4.500,-
Kortom: Syrinx - nu verkrijgbaar in elke gewenste kleur.

En voor wie hem niet heeft blijft ie 'groen-en-geel' 8o)

ntsc

ntsc

Dus mijn metallic blauwe is eigenlijk een witte? En daar is er maar eentje van, toch? En die heb ik?
:duivels: Ik heb ooit een echt witte Syrinx zien staan bij Morel in Veenendaal. Kostte toen Fl. 4.500,-
Kortom: Syrinx - nu verkrijgbaar in elke gewenste kleur.

En voor wie hem niet heeft blijft ie 'groen-en-geel' 8o)

inderdaaad ik heb er geen ,en voor mij bestaan ze nog in alle kleuren van regen boog ,....
als iedereen maar blij is met zn syrinx
zonder ook maar hier enige discussie mee op te willen wekken,
[en iemand af te zeiken ,.....]
wil ik even het volgende-discussie punt naar voren werpen,
LESS IS MORE en ken je synth

wat is het nut om veel synths te hebben die ongeveer allemaal hetzelfde kunnen
erger nog diverse synths bezitten , die allemaal van dezelfde firma & uit ,...ongeveer dezelfde ic,s bestaan,
bv alle sh 101/1/2/09//5/7...202
alle junos ,of meerdere jx-en ,...mks en ,
en bv 2 jupiters enso,
waneer heb je de ,..voor jezelf perfecte setup ,...
shit dit ruikt naar een nieuwe thread
uit wat voor [redelijke] app set-up bestaat je ideale set-up
wat is nodig
poly, geen poly synths ...
meerdere mono,s,...
midi /geen midi

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door senso
Nou dan, voor de zielepoot die nog geen syrinx heeft:

Syrinx te koop

sla je spaarpot maar vast stuk!

volgens mij wil iemand van het forum alle kleuren Syrinxen in z'n collectie hebben. ;)

Zelf ooit gewoon een nieuwe gekocht en ik heb hem nog steeds.
Binnenkort te koop omdat ie van geen meter klinkt als die bak eronder.
Wel wat ordi zo'n zwarte maar staat weer wel leuk bij die PPG: twee zwarte alu bakkies : )

Attachments

• ppg_syrinx.jpg
    ppg_syrinx.jpg
    70,4 KB · Bekeken: 62
Origineel geplaatst door Rianne_SynthiA
Zelf ooit gewoon een nieuwe gekocht en ik heb hem nog steeds.
Binnenkort te koop omdat ie van geen meter klinkt als die bak eronder.
Wel wat ordi zo'n zwarte maar staat weer wel leuk bij die PPG: twee zwarte alu bakkies : )

zit in deze wave [vader van micro wave ] nou ook een analoog filter as de microwave 1 waldorf ....? ben wel beniewd of eiegn ontwerp van ppg ....
mooi spul en helmaal niet eg over de top duur toch niet duurder dan minmoog ofso

Back