Korg OAsys voor 1600 euro?

idd, langsgaan met een kennis en testen.

Niet laten opsturen (is sowieso bijna even duur als zelf ophalen, lijkt me..)

Deze ad stond een tijdje geleden ook op marktplaats. Als je reageert (had gemailed met de vraag wanneer ik hem kon komen ophalen) :-))krijg je in het Engels een of ander lulverhaal, wat er op neer komt dat het keyboard "ineens" in het buitenland is, en of je eerst even het geld wilt overmaken.

M.a.w. OPLICHTING!

lekker laten gaan, wat moet je met zo'n ding

Davince....dank je voor de tip..ik vertrouwde het ook al niet (heb er trouwens wel op gereageerd wanneer ik hem kan halen, dus ik laat wel wat weten)...

Bass: ik heb al een Oasys hier staan (1 jaar terug bijna 6000 euro voor betaald)...heel erg duur, maar ik ben opgegroeid met hardware en niet met plugins en software, en vind de Oasys heerlijk werken..ik geef je 200% gelijk dat ie eigenlijk te duur is..maja, dat is een Porsche eigenlijk ook ;-)

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik de laatste tijd met een scheef oog naar Logic 8 aan het kijken ben...erg mooi en klinkt ontzettend goed.

dank je voor jullie reacties mede-freaks :-D

@Domino, mocht je hem hebben en twee toch iets teveel van het goede vinden dan wil ik hem wel van je overnemen voor die 1600, of evt ruilen tegen mijn triton proX :duivels:

Digimod....Korg maakt ze niet meer :-( dat is de reden dan ik me er nog eentje 'snel' heb gekocht...ik moest daarna zo'n 3 maanden op een houtje sabbellen..maja..(lees brinta eten ipv vlees)..
Davince...als (ALS) ik hem krijg is ie van jouw..maja zoals jezelf ook al weet is deze hele adv. bullshit...jongens..pas op met zulke aanbiedingen.."wat te mooi is om waar te zijn..IS DAT OOK MEESTAL ZO".. (sorry voor de caps)...

Deze ad stond een tijdje geleden ook op marktplaats. Als je reageert (had gemailed met de vraag wanneer ik hem kon komen ophalen) :-))krijg je in het Engels een of ander lulverhaal, wat er op neer komt dat het keyboard "ineens" in het buitenland is, en of je eerst even het geld wilt overmaken.

M.a.w. OPLICHTING!
ja je kan wel komen kijken, ergens op een of ander ver engels koloniaal eiland !.
dan doe ik meestal " de groeten" aan hun nigeriaanse familie en beeindig het contact

Ze blijven het proberen, zouden er dan toch nog mensen zijn die er in trappen? :stupid

Blijkbaar, er staat er nu ook weer eentje op marktplaats, maar dan is ie wel weer 50 euro duurder. Het lijkt dus of zelfs oplichting tegenwoordig ook aan inflatie onderhevig is..........

Heb contact gehad met die mensen, en kreeg hem (OASYS88) voor slechts 750euro. Afbieden kan dus zeker, ook als het oplichterij is.
Zogezegd rechtstreeks gekocht bij KORG in grote aantallen, vandaar de lage prijs.
Jammer maar ik mag er niet zelf om gaan. Enkele te leveren na betaling via Western Union Bank.
Heb hen wijs gemaakt dat ik even een weekje ging shoppen in Engeland en hem dus kwam ophalen op het adres dat ze me doorstuurden. Hun antwoord was dat enkel mensen met een speciale VIP-pas binnen mochten op kantoor, en die hebben wij natuurlijk niet.

Denken ze nu echt dat daar iemand daar intrapt?

Loosers!!!!

Ik heb zo'n oplichter ooit gevraagd of de Hammond B3 de originele trekhaak nog had en of de bijhorende Lesley de verlagingskit had. Ja hoor, zat er allemaal bij. Was het op dit forum dat iemand ooit aan een oplichter vroeg of de warp drive nog werkte?

Je moet inderdaad wel een uil zijn om na mailcontact er nog in te trappen...

Back