[Hardstyle] Siebzehn - Wayfaring Stranger

00:55-00:58 is nice, met van die NC-style FX, ik neem aan dat zoiets ook de bedoeling was :) hoe heb je dat precies gemaakt? je kick laten roffelen en pannen en nog wat overstuurde geluiden in het hoog erbij?

verder ook een lekker nummer trouwens

00:55-00:58 is nice, met van die NC-style FX, ik neem aan dat zoiets ook de bedoeling was :) hoe heb je dat precies gemaakt? je kick laten roffelen en pannen en nog wat overstuurde geluiden in het hoog erbij?

verder ook een lekker nummer trouwens

Eigenlijk beschrijf je precies wat ik heb gedaan. Idd kick laten roffelen met een filter eroverheen, die van hoog naar laag loopt. En ondertussen elke aparte kick laten pannen.

De fx van rechts naar links en met de lfo spelen. Verder een kleine snare roffel.

4:41->.. is ook zo'n stukje

En verder bedankt voor de complimenten :):okdan:

Over de reverb, het kon misschien iets minder; maar ik denk dat dit net goed genoeg is :D

Klinkt erg lekker, mijn complimenten.

Ik vind de vocals trouwens echt top, echt mijn stijl dit soort vocals.
0:55-0:58 is niet echt mijn ding, maar smaken verschillen. De vocal vanaf 1:18 had wat mij betreft hoger gemogen, maar ook dat is weer smaak.

Vanaf 1:44 is 't echt top. De break is echt nice gedaan, de fx (bass) die je lekker door voelt dreunen, de synth klinkt ook goed. De kicks zijn redelijk, hadden wel wat harder erin mogen klappen...

Echt een profi nummer man, blijft leuk om je nummers te beluisteren! Mijn complimenten.

Back