Het electriciteitssnoer van mijn Roland JV-880 is doorgebrand, omdat er blijkbaar al een kabelbreukje was die ik niet gezien had. Ik heb hem vervolgens opengeschroefd en er zijn volgens mij 2 opties:
1. Electriciteitssnoer opnieuw op de printplaat aan de binnenkant solderen.
2. Electriciteitssnoer met een kroonsteentje weer aan elkaar fiksen. Kroonsteentje komt dan aan de binnenkant van het apparaat te zitten.
Ik gok zo dat de eerste optie de beste is, maar vraag mij af of optie 2 een optie is en geen gevaren met zich meebrengt. Ik bedoel het is niet een lamp waar je een kroonsteentje tussen zet, maar het is natuurlijk wel gewoon 220 V, dus je zou denken dat het niets uitmaakt.
Bedankt voor de input alvast!
1. Electriciteitssnoer opnieuw op de printplaat aan de binnenkant solderen.
2. Electriciteitssnoer met een kroonsteentje weer aan elkaar fiksen. Kroonsteentje komt dan aan de binnenkant van het apparaat te zitten.
Ik gok zo dat de eerste optie de beste is, maar vraag mij af of optie 2 een optie is en geen gevaren met zich meebrengt. Ik bedoel het is niet een lamp waar je een kroonsteentje tussen zet, maar het is natuurlijk wel gewoon 220 V, dus je zou denken dat het niets uitmaakt.
Bedankt voor de input alvast!