Project klaar, ff een stukkie zangeres

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Feedback natuurlijk altijd welkom :D
totale track is 7min.

Laatst gewijzigd:
Heerlijk Raphie, goeie sound, goed sfeertje!

Ik mis nog wel een beetje strakheid in het laag, iets meer sublaag mag het geheel ook wel hebben. Vooral de kick dan, de bas gaat nu iets onder de kick door, dat is een beetje not-done. De kick moet de beat aangeven in 4-to-the-floor, het basje moet je de groove doen voelen!

Persoonlijk zou ik het chord-synthje dat nu 3/4 speelt constant 3/4 door laten spelen en niet om de 2 maten op de eerste tel weer opnieuw laten beginnen.

De break is wel zeer smooth en sfeervol, is cool. Duurt uiteindelijk wel iets te lang, zeker dattie bijna helemaal stilvalt op het punt waar je juist een opbouw verwacht.

Dat ie daarna in een klap voluit erin knalt zonder aankondiging vind ik ook niet echt werken. Maak een lekkere lange gestrekte opbouw in de break naar het 'klap-moment' toe, lekker cliché met snareroffels, wind, release van alles open, helemaal gek worden, breakje van 1 of 2 maten en dan *BAM*!!!!

Haha, keep up the good work man!

ligt een beetje complex
is een remix voor een track die nog moet uitkomen, deze track is een ghost productie voor een DJ die de credits voor deze mix gaat krijgen. de original edit is van een producer genaamd TasteXperience en zijn original komt samen met deze edit in October uit op Perfecto (Oakenfold) dit is dan dus de 2e perfecto track. Ze willen een old skool trance edit en tja.... ben in die tijd blijven hangen.
Er komt een hele revival aan van eind jaren 90 sound.

Laatst gewijzigd:
mooi! geef mij maar revivals
meestal kan ik dan pas de muziek maken die ik in eerste instantie had moeten maken
:-)
wel erg dat je geen credits krijgt, in nederland mag dit niet eens toch? naja het gebeurt hier vast ook wel...

ferrari_599_gtb_tuning.jpg
bingle20306_wideweb__470x364,2.jpg

:okdan:

mag absoluut hoor...is maar net hoe je je eigen zaakjes voor elkaar hebt, hoe je uit besprekingen rolt en hoe je wat vast laat leggen. Vervelende met muziekmaken is dat zodra 't beroepsmatig doet, of er geld mee gaat verdienen je misschien, en dan ben ik denk ik positief, 65% van de tijd bezig bent met je zaakjes regelen/op orde krijgen/relaties onderhouden/op pad zijn enz...en 35% echt effectief muziekmaken. Wil niet zeggen dat je daar niet heerlijk van kan genieten hoor, maar het hoort erbij. Helemaal in de dance moet je je hoofd erbij houden, dat is denk ik nu en al geruime tijd de meest dynamische hoek om in te zitten.

Ja mooi inderdaad he die stenen, super boom ook en wat dacht je van dat zand...niet normaal. Zouden we allemaal wel willen. Maar ik denk dat we ons geen zorgen hoeven te maken, Raphie zal vast wel een andere goede kut, sorry cut krijgen. Ken m niet maar lijkt me geen instappertje in de bizz

Back