Wat ligt er bij jouw in de kast ongebruikt?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Dit weekend was ik bij iemand, ik zal verder geen namen noemen, maar daar zag ik tot mijn grote schrik gewoon een ARP Avatar ongebruikt in de kast liggen.:confused:
Dus ik vroeg, istie stuk? Neen was het antwoord...:confused:
Nou zo'n Avatar is natuurlijk een leuk stuk speelgoed wat eigenlijk gebruikt zou moeten worden....maar ieder zijn meug.:D

Dus heb jij een Minimoog die dienst doet als plantenbak?

Wat ligt er bij jou ongebruikt in de kast?

Bij mij op het moment een stel modulaire kaarten die ingebouwd moeten worden...

Daar gaan we...

Roland S330 Akai S612 Roland TR727 Pearl SY1 Roland R8 Yamaha RY30 Korg EX800 M1 Spirit Folio Behringer Composer DBX zakcompressor

M1 is defect, rest stiekem een beetje over...

Bij mij niets, ik heb net een grote schoonmaak gehouden en bijna al mijn ongebruikte zooi verkocht.

Een M-Audio Uno, M-Audio Condensor Mic, Behringer Ultramizer (onlangs verkocht), Kawai MM16 midimixer, Korg Poly800mkII (staat wel aangesloten, maar gebruik is nihil), Viscount EFX1 (SE70-kloon)

Heheh... das mijn Avatar. Inclusief sequencer. En de LinnDrum staat meestal ook stof te vangen.

Bijna alle gear die ik heb, aangezien 'k m'n studio op dit moment als rommelhok gebruik... :(

mijn yamaha rex50 en m'n zenith (D.I.Y.)AM zender(hebben we al 1 jaar niet meer gebruikt als effect en muziek instrument)

m'n DX27 ligt hier al een tijdje op zolder stof te vangen. In een kringloopwinkel gekocht voor 60,- Wist niet wat ik ervan mocht verwachten.

De presets vallen me erg tegen en het ding nodigt niet meteen uit tot tweaken. Ben nochtans best wel into FM-sound, maar softsynths zijn daar imho een stuk beter in. Wat mij betreft komt de DX27 nog niet aan de enkels van een softsynth zoals Image-Line Sytrus.
Het ding is wel waardevol geweest in de zin dat het mij meer appreciatie heeft doen krijgen voor moderne technologie.
Het is pas vanaf het moment dat je zo'n ding moet tillen en een plaatsje moet geven in je slaapkamer-studio, dat je het op speelgoed-uitziend VA-synthje ernaast echt leert koesteren. :luv:

Een Behringer 1604 ofzoiets mixer een Remote sl37(te koop).Ook een MC 909 en Kaoss pad 2 tot het volgende optreden.Verder een hoop keyboard stands en flightcases.

m'n DX27 ligt hier al een tijdje op zolder stof te vangen.
De presets vallen me erg tegen en het ding nodigt niet meteen uit tot tweaken.

Druk eens 1x op het "edit" knopje en schuif wat aan het data schuifje..............
Er gaat dan een wereld voor je open , en je hoort dan gelijk dat de dx27 veel meer is dan de [duffe] presets ;)

Juno 106, Elka Solist 505, CS1X, RME ADI-8, SP-202, MD4, Diverse fx analoog en digitaal, diverse mics, diverse gitaren, 2 melodica's, diverse percussie dingen, enz.. de lijst is lang, ik zou het echt eens moeten uitzoeken allemaal :bekdicht:

En o ja, heb ook nog een hele mooie drumkit, Pearl ELX, al jaaaren uitgeleend staan...

Deze lijkst gebruik ik echt nooit. Ok misschien dat ik een paar dingen 1 keer per jaar eens aanzet. Sommige wel in het verleden wel vaak gebruikt. Maar een paar echt 2 keer ofzo.

727,707(2de exemplaar),mam mb33, mam vf11, d&r compr/lim, zoom 1204, yamaha cs-5, 2 x teisco 110F, korg mono/poly, korg eletribe er-1, suzuki sx-500, doepher drehbank, SCI Drumtracks, mpc1000, EF-303, behringer mx-802. Siel Cruise (defect), TR-606 (uit elkaar).

Laatst gewijzigd:
Das geen misselijk lijstje, al was het maar om de mono/poly :) Maar ik verdien wellicht al een ban voor het ongebruikt stallen van mn Syncussion. Tragisch...

Ik heb lijstje ff aangevuld 1 54 :)

Heb nog wel dit jaar(dacht ik) nog wel zo'n midi converter in de M/P gezet, maar ach ja verder niet gebruikt dus.

Bedenk me dat ik ook een hoop dingen niet heb aangeraakt, maar gewoon omdat ik er nog niet aan toe ben gekomen denk ik dan. Mn K5000R bijvoorbeeld, met de Pocketcontrol eraan, omdat die nog op me wacht. Mn DP4+ omdat ik die nog moet fixen. Mn RM50 met sampleboard omdat de mixer vol zit. Mn WSA1 omdat ie net te groot is en daarom zo moet staan dat ik er niet fijn op speel en hem dus nooit echt aan zet. En die probeer ik dan maar te ruilen. Mn MPC1000 daarentegen staat nu naast de bank(en draaitafels) zodat ik lekker kan diggen in mn crates en ik moet zeggen; schenk em aandacht, het is een verademing na mn MPC2KXL zo met JJ-OS 2XL. En als het stilstaan van machines de mens dwars zit kan ik alleen maar zeggen KOOP GEEN MONOMACHINE want je zit enkel nog op de bank met dat ding te pielen en zelfs de kat krijgt geen eten meer. Gelukkig heb ik een vriendin die slecht tegen mauwende dieren kan... :)

Laatst gewijzigd:
M'n eerste 'synth'-keyboard, een Casio HT-700, staat niet in de kast maar op zolder.

In z'n originele doos, met originele handleiding en originele geheugenkaart.

Spijtig is die een keer met verkeerde polariteit aangesloten op stroomadapter en ruist nu bij
ieder geluid. 'k Vrees dat dit niet gemaakt kan worden, maar als iemand het toch zou weten,
mag die me PM'en. Zou er erg dankbaar voor zijn. :mexico:

Het is eigenlijk allemaal schandalig dat dat zomaar in die kasten ligt.....=(

:doei:

:dj:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back