Traktor & Bitstream 3*

nekes

Nieuwkomer
Weet er iemand meer over het bestaan van templates voor Traktor met de Bitstream als controller en waar ik die kan vinden?
Of zal ik al de mappings manueel moeten doen? Heb hier trouwens weinig ervaring mee.

Alvast bedan.

Volgens mij kan je dit gewoon in je traktor instellingen scherm doen.
Je zou niet veel aan je midi controller zelf moeten hoeven veranderen.

In plaats van een mapping te zoeken kan je het denk ik beter zelf doen.
zoveel werk is het niet.

Kijk wat je wil kunnen besturen en toewijzen die hap.

Of anders pak je even de handleiding erbij. (of heb je die bitstream misschien illigaal gedownload zonder manual :D)

Geen dan.

Volgens mij kan je dit gewoon in je traktor instellingen scherm doen.
Je zou niet veel aan je midi controller zelf moeten hoeven veranderen.

dat is volgens mij juist het probleem... Traktor heeft gewoon de MEEST kuttige midi instel implementatie ooit. Het is dat ´wij´ wel vaker met midi hebben gewerkt maar voor djtjes zal het nog wel wat lastiger zijn.

(en het is nog NI for christ sake .. onbegrijpelijk)

dat is volgens mij juist het probleem... Traktor heeft gewoon de MEEST kuttige midi instel implementatie ooit. Het is dat ´wij´ wel vaker met midi hebben gewerkt maar voor djtjes zal het nog wel wat lastiger zijn.

(en het is nog NI for christ sake .. onbegrijpelijk)

Hahhaha :D Heb nu al ff Traktor pro en daar heb je geen pages meer maar zgn. modifiers. Idd niet echt simpel maar op zich nog wel te doen. Maar hoe het simpeler zou moeten weet ik ook niet, iig niet rechtstreeks in je GUI rechts klikken op een knop en dan learnen want dat zou echt te beperkt zijn voor Traktor.

Gelukkig zijn er tegenwoordig meer dan genoeg betaalbare Traktor controllers met soundcard en al ingebouwd die plug & play meteen goed werken, kan je die midi templates nog iets aanpassen of uitbreiden als je wilt... IMO absoluut the way to go als je leuk met Traktor bezig wil gaan.

Back