Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
huh 1980 kwam de tr8089 niet later dan de tb/tr66 set hmmmm:confused:
303 en 606 zijn van 1981.tr66 is van 1975 ofzo, dus allicht dat de 808 later was303 en 606 zijn van 1981.
Maar erm, de 808 is van eind 1980, dat YMO optreden is van eind december 1980.

Maar erm, de 808 is van eind 1980, dat YMO optreden is van eind december 1980.

Ik heb hier een of andere weirde, obscure Kraftwerkachtige electro LP uit 1981 van "Logic System", gemaakt door de Japanner Hideki Matsutake (assistent bij YMO)
Er schijnt ook een verschil te zijn tussen Amerikaanse en Europese modellen..![]()

. En zo kan ik nog veel verder gaan, heb toen in deze winkel nog op analoge bakken(want ze verkochten niks anders) gespeeld, en toen vond ik het ook niks(geluid klonk als middengolf radio, en dat vond ik toen niks). Je kan je wel voorstellen hoe ik er nu zou over denken. En ik denk dat binnen een jaar of 10 a 15 de eerste versie microkorg ook zoiets zal worden. Nu beschouwd als "gewoon" en heel goedkoop "speelgoedje". De Korg "radias en andere soorten van VA's daar zie ik niet zoveel in de toekomst als "cult" De microkorg heeft gewoon dezelfde uitstraling als toen. The microkorg is the next-generation "cult" synth. IMHODat kan niet, van die van mij is er maar eentje. Of je hebt een cloonheb dezelfde als Kalusi.

Dat kan niet, van die van mij is er maar eentje. Of je hebt een cloon![]()
'n clown? Telkens als jij effe nie kijkt heb ik um.