Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Phase
Odes van Irene Papas of zoiets, ja echt geweldige plaat, heb em nooit gedraaid omdat ik dacht dat ie slecht was, had em gewoon bij de rest van de Vangelis plaatjes staan voor de heb.
Meesterlijk vind ik ook zijn Blade Runner muziek uit de film, die weer niet op de sountrack lp staat, want das allemaal klassieke muziek.
fout als in BAD... dus bad als zijnde erg kool... offe... toch maar gewoon zoals je het schrijft zeg maar...?Origineel geplaatst door Christov
@phase hahahahaha serieus
oja jeffwayne heeft ook nog the planets bewerkt met nog 2 kerels, heb de vinyl ervan heirboven....maar ik vind het aardig foute muziek

kan het erg waarderenOrigineel geplaatst door demian
Favorite jaren 70 synthesist ben ik zelf in mijn geval, ben pas alleen in de jaren 80 begonnen met producen.
Na mezelf, erg een Jarre fan geweest![]()
Origineel geplaatst door ZmokE
En...in zijn voetsporen getreden?
Of een heel eigen geluid gecreëert?
Edit: Heb net Spaced Elevator beluistert...tis al duidelijk![]()
BTW, aan welke kant van de tunnel ga je wonen?
Coole track trouwens!!

en speelt op zijn live concerten ook echt live.Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
nee hoor respect voor Star Inc./ Ed Starink.
hij maakte ook solo eigen werk ook niet verkeert. maar ga maar eens na, ie programeerd al die sounds exact na, dat lijkt me moeilijker dan met eigen sounds komen, en dan perfect naspelen.
Wie doet t em na ?

en zagen de elpee van Moondawn in zijn vader's platenkast staan. Aangezien de hoes er wel interessant uitzag hebben we hem opgezet en sindsdien vele malen herluisterd.Origineel geplaatst door Sly Dog
Ik ben niet heel erg thuis in de oudere synthmuziek dus zou niet weten wat nou echt dé topalbums zijn geweest. Iemand die nog goede luistertips voor mij heeft?
-> https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=38837