Vraagje over speelwijze op een Pro One

Hoe ik het nu voor elkaar heb gekregen is dat ik met de 808 op iedere kwart tel een accent heb geprogrammeerd, en dan de trigger out naar de sync in van de Pro One.

De Pro One hobbelt nu lekker mee met de 808, maar nu heb ik eigenlijk geen accent meer enkel harde noten. Maar dat geeft niet echt, 't werkt, en ik kan zo op iedere gewenste kwart tel een trigger sturen naar de Pro one, heeft ook zo zijn voordelen.. :D

Cool! :okdan:

Dus blij man? :)

Ik schrok al toen ik de thread las......ik heb m werkend aan je verkocht.......lekker scheuren he dat ding.....

ps ik triggerde hem met me 606......tom uitgangetje ging perfect.

Joo DenDer..! 8)

Triggeren met een tom ga ik morgen nog 's proberen, ik had het wel al bedacht maar ik had de low- en midtom in gebruik en met de hightom lukte het niet.

Maar ik ben dus erg blij met je Pro One, ik snap niet hoe ik al die jaren zonder heb gekund, ik krijg er instant inspiratie van en alles wat er uitkomt klinkt waanzinnig goed!

Okee mooi.....het is idd een lekkere instant inspiratie bak.....ik ben blij dat ie goed is terecht gekomen.:okdan: uiteindelijk zal ik in de toekomst wel weer een Pro One aanschaffen....mis hem nu nog niet ben bezig de Pro One II uit te pluizen....:engel: maar ja zo'n beestje voor je neus :{

ps dat van de noise was mij ook opgevallen.....ik was in veronderstelling dat ie zo subtiel moest zijn.....hoe is de noise bij andere Pro One gebruikers??

De Pro-one is gewoon een geweldige bak als hij in goede staat is natuurlijk! Hij klinkt gewoon erg dik en direct. Ik heb helaas een versie met membraan keyboard ipv J-wire. Hij speelt nu nog fantastisch omdat de membranen in 2005 zijn vernieuwd door Winecountry Sequential maar met het oog op de toekomst is een J-wire versie toch aantrekkelijker.

Back