nerdyrockstar
Nieuwkomer
hello folks! 
ik ben van plan om een synth aan te schaffen. Ik heb beetje rondgesnuffeld, ge-ebayed en gegoogled. Ik heb aantal opties wat synths betreft, maar ik kom er niet uit.
Ik weet dat er veel profs en kenners zijn die mij (een noob) vast kunnen helpen met kiezen.
ivm met beperkt budget ben ik voor tweedehands gegaan:
1) een microkorg
2) roland juno 2 ( beetje gebruiksporen, schroefje in behuizing los...)
3) een ms2000 rack + een keyboard (zo ja welke
)
4) gewoon een fruity Loops met een keyboard (zo ja welke
)
ik ben vooral geintereseerd in genres als electronica, electropop, new rave en kasabian-acthig alternative. Qua sound vind ik vooral Ladytron en The Knife vet. van prodigy en m83 ben ik ook net vies, hoewel die een beetje andere sound hebben
Sorry als ik iemand met mijn post ongemaken of irritaties bezorg, maar alvast bedankt voor eventuele hulp

ik ben van plan om een synth aan te schaffen. Ik heb beetje rondgesnuffeld, ge-ebayed en gegoogled. Ik heb aantal opties wat synths betreft, maar ik kom er niet uit.
Ik weet dat er veel profs en kenners zijn die mij (een noob) vast kunnen helpen met kiezen.
ivm met beperkt budget ben ik voor tweedehands gegaan:
1) een microkorg
2) roland juno 2 ( beetje gebruiksporen, schroefje in behuizing los...)
3) een ms2000 rack + een keyboard (zo ja welke
)4) gewoon een fruity Loops met een keyboard (zo ja welke
)ik ben vooral geintereseerd in genres als electronica, electropop, new rave en kasabian-acthig alternative. Qua sound vind ik vooral Ladytron en The Knife vet. van prodigy en m83 ben ik ook net vies, hoewel die een beetje andere sound hebben

Sorry als ik iemand met mijn post ongemaken of irritaties bezorg, maar alvast bedankt voor eventuele hulp

wat weer erg leerzaam is en je in reason zelf veel vrijheid geeft.