mini jack female gezocht

Hey, ik heb even gekeken bij de plaatselijke elektronica boer (www.gotron.be) en daar is het 60 cent per chassis connector (zowel mono als stereo kost 60cent)... Maar ik kan me inbeelden als je er 100 koopt en je dringt wat aan dat ze flink in prijs zakken..
ps: bij rs components: 76 cent per connector en bij farnell vragen ze er nog meer voor :)

Ja....bizar toch.

Moest pas 20 potmeters hebben van 100k......overal rond de 2 euro voor die plastic meuk.

Na goed zoeken op ebay 100 stuks in metalen behuizing 4 euro......

Dus goed zoeken loont, had gehoopt dat iemand hier een adresje wist.

Oei. Ik heb slechte ervaringen met dat soort mini-jackies.
Ik heb er een keer zeker 15 slechte uit een batch van 100 getrokken.
Die ringetjes om ze mee vast te schroeven falen vaak.

Heb trouwens nog geen goede vervanger gevonden.
Laat je het weten als deze beter blijken te zijn?

succes,
Maarten

Ik koop altijd Kobikons met schakelaar bij Mouser. 100 stuks voor $19.
(maar dan moet je wel iemand kennen die erheen gaat, ivm de verzendkosten)

Zitten degelijke ringen op die Kobikons. Zijn toch nog toe ook de enige inbouw 3,5mm jacks die ik gevonden heb met een nek die lang genoeg is voor een 3mm frontplaat.

Attachments

• jacks.jpg
    jacks.jpg
    117,5 KB · Bekeken: 85
Ik koop altijd Kobikons met schakelaar bij Mouser. 100 stuks voor $19.
(maar dan moet je wel iemand kennen die erheen gaat, ivm de verzendkosten)

Zitten degelijke ringen op die Kobikons. Zijn toch nog toe ook de enige inbouw 3,5mm jacks die ik gevonden heb met een nek die lang genoeg is voor een 3mm frontplaat.

Ja waarom zijn die dingen zo moeilijk te vinden aan deze kant van de plas? Ik heb me toen ook een ongeluk gezocht naar die krengen.....

In Nijmegen zit Technika... heeft ook bijna alles. En ander ken je natuurlijk Conrad altijd effe checken.

Oh... da wis ik nie. Heb er ook nog nooit iets gekocht.

Back