mini jack female gezocht

Mischien wel een idee om af en toe groupbuy's te organiseren..........weet alleen niet of er veel DIY'er zijn hier behalve Etaoin en J.Baars.

Ben nu bezig met een dubbele baby 10 sequencer, met wat eigen aanpassingen.

Elke stap uit
Reset in
Interne clock
Clock divider (1/2, 1/4, 1/8, 1/16)
en ik ga proberen om via een AND individuele triggers te maken.

Rij 1 werkt..........nu de rest nog.

Ik gebruik meestal kobiconn jacks(16PJ012) of switchcraft 42A. De mini jacks met de ronde gekartelde ringetjes zijn bijna niet fatsoenlijk vast te zetten waardoor ze na een tijdje losgaan. Ook de schakelaars gaan na een tijdje openstaan. Bij mijn laatste bestelling bij Mouser zaten er ineens geen ringen meer bij de kobiconn jacks, los bestellen van de ringen is ook niet mogelijk..... Blijft lastig, goede mini-jacks voor een goede prijs.

als je nog eens wat bestelt, ik wil ook wel een Mauser. scheelt weer in verzendkosten.
kom ik misschien ook naar de volgende forummeeting.

Vastzetten van die Kobicon's met ring heb ik nog geen problemen mee gehad. Zitten sowieso twee inhammen in voor zo'n speciale tool, maar ik krijg ze met een platte tang ook muurvast (en ze zijn lekker stevig, in tegenstelling tot die van Futurlec die je dan stuk draait).

och, leg ik m toch uit. ik lees een erg technisch verhaal en er wordt met merken en namen geslingerd die ik helemaal niet ken. niks mis met niche-threads natuurlijk, begrijp me goed. ik las 1 of 2 keer mouser en moest denken aan mauser, wapenmerk volgens mij. het was gewoon een onschuldige associatie. ik kon het niet laten.

sorry dat ik me heb laten gaan. succes met je project.

in dat kader viel mij trouwens bij de cwejman op, dat eens vaste ringetjes toch ook ineens weer losjes zaten. die waren blijkbaar ook niet goed vast te zetten. het was overigens geen groot probleem.

Back