Synthmeeting Eindhoven 5 september 2009

Hmmm tja. Dus geen controle aan de deur? Hmmm weet niet of ik mijn spullen daar dan wel neer zou willen zetten...

Why not? We zijn zelf de hele tijd in die ruimte aanwezig en het is ook geen cafe waar jan en alleman in en uitloopt. Bovendien kan je je spullen in een apart hok opbergen als je ff weg wil of als je bijv. mee gaat feesten savonds.

Shit zit dan in de UK voor concerten anders was ik er zeker!!

hey ! bier & synths !
ik ben erbij :biertje:
een synth neem ik niet mee, maar misschien stop ik wel een pedaaltje in m'n zak

Jammer Ron, misschien is Harold te porren om met een stapeltje 303s te komen..? :)
En Gemmetje, het werd weer ns tijd dat we een biertje gingen pakken, leuk dat je komt.

Een verlengdozen tip van het idioten front: VEEL NODIG!
Ik kon afgelopen meeting geen blokje meer vinden in Doornroosje. En daar hebben we er wel wat!

Ik zal wat blokjes mee nemen met VEEL gaatjes ;-P

En misschien m'n vriendin. Das het enige gaatje waar jullie NIET aan mogen komen :-)

hmm zit te denken.
lijkt me wel een leuke.
neem misschien een wasp en spider mee.
of micromoog en oberkorn3? of alle vier? en een vriend om me te helpen met sjouwen.
moet ff kijken of ik tijd heb / kan maken.

cool cool, als ik kan kom ik af en neem ik

micromoog en
sequential circuits tom mee
(en misschien een melos echochamber)

Cool, nog maar een update dan..

Ronegen - Reiziger Moog + VX351 en CP251, Vermona DRM MK3
Tijs – Formanta drumbak
Bikkel - ESQ1 of Sixtrak
Rikkie - neemt mee aan gear en/of gasten?
Manvsmachine - Electribe (waarschijnlijk)
Vcovca - Stroomblokken, SH101, Siel DK70 met slayer mod. en de Thingamakit + 1 gast
Krautsjo - neemt mee aan gear en/of gasten?
Shortwave - neemt mee aan gear en/of gasten?
Napoleon - neemt mee aan gear en/of gasten?
Tjeu - neemt mee aan gear en/of gasten?
Donfifis - DSI Mopho + ...
Gemmetje - Mixer en pedaal
Adjust - een goed humeur, mixers, stroomblokjes, deco etc. + 1 gast

Van deze leden is het nog niet zeker:
Mokum - Fs1r + effecten
Uaneme
Kozmik
Electrodancer
Alex Omega
Acidfever
Dreammer
Electrovolt
Horny Rabbit - Wasp/spider/micromoog/oberkorn3 + 1 gast
Romanlouis - Micromoog/SC tom/Melos echochamber
Major-hostage - GEM S2 en JX8P + 1 gast

Laatst gewijzigd:
Ik had voor de laatste synthforum van alles en nog wat toegezegd en toen zat ik dus op het vliegtuig naar Turijn, wat problemsolving voor mijn werk.

Wel een leuk souvenir aan overgehouden, het shirt, de inhoud had ik al ergens anders opgehaald.

JuventusPaigeUitsnede.jpg

Ik denk dat ik voor 5 september weer probeer hetzelfde ongeveer mee te nemen. Dus

- Korg Poly 61/800
- Yamaha DX7/DX7IIFD

wellicht nog wat leuks.

Lijkt me leuk om ook te komen, ik hoop dat ik dan terug ben in het land. Even met een slag om de arm dus...

In dat geval breng ik een MiniKorg 700S mee. Dat is een erg leuk bakkie, met o.a. ringmodulator, en goed te doen met de trein lijkt me.

Succes met de voorbereidingen!

Ik denk dat twee micromoogs te samen wel heel vet zullen klinken.
En indeed een drumtraks en een tom te samen, pleasure garantue.
Ik hoop er dus bij te zijn, dan neem ik ook nog de HSS2 van G Gieskes mee.

Wat gebeurt er eigenlijk op zoon meeting? Ik wil ook best komen maarja wat is er te doen......een soort van jam sessie orgie ofzo?

Je moet meestal eerst betalen om er binnen te komen.
Bij de ingang krijg je een indentificatie middel [waaraan ze je kunnen herkennen] zoals een roze petje e.d.
Daarna kun je jezelf voorstellen...is wel makkelijk want niemand kent je [zeker niet met -1000 post]
Na het "genot" van een drankje verwonder je zelf over het aantal freaks wat er rond loop , en vraag je jou zelf af of je er wel tussen past.
Ben je daarna een beetje bijgekomen van het lachen, zie je dat iedereen een hoofdtelefoon heeft meegenomen om een desbetreffende synthesizer te beluisteren.
Pas op met een praatje maken zonder je eerst diep in de materie te hebben gestort, want een foute opmerking op de verkeerde tijd ,word zeker bestraft met hoongelach en urenlange uitleg over het stuk gear.
"Gezellig" is ook een rekbaar begrip , omdat vaak toch iedereen een ander voorstelling heeft van zijn hobby/beroep.

Beetje indruk nu ? ;)
Succes met de meeting

hmm zit te denken.
lijkt me wel een leuke.
neem misschien een wasp en spider mee.
of micromoog en oberkorn3? of alle vier? en een vriend om me te helpen met sjouwen.
moet ff kijken of ik tijd heb / kan maken.

Zal ik dan ook komen en een Wasp meenemen evt ook MatthijsBlom vragen of ie ook komt en een Wasp meeneemt kunnen we een grote WASP-show geven blazen we echt alles van tafel.:okdan:
Ben van 1 sept werkloos dus tijd zat om te komen.

grt Gert-Jan

Waarom een tweede Wasp als er zo veel anders moois in je kelder staat? Die CS-15 is ook echt enorm de moeite waard en niet zo bekend bij de meesten :okdan:

Back