Synthmeeting Eindhoven 5 september 2009

5 Sep. staat genoteerd.

Helaas moet ik deze laten schieten....ga 2 maanden in Zuid-Frankrijk werken op een wijn chateau.....:okdan: lekker op de trekker onder de voet van de Mont Ventoux, Carpentras......

Dat zou echt cool zijn ronegen :)
en dender..helaas, maar je hebt iig een goede reden ;)

Ok, the story so far..

Ronegen - Reiziger Moog + VX351 en CP251, Vermona DRM MK3
Tijs – Formanta drumbak en misschien nog wat..
Bikkel - neemt mee aan gear en/of gasten?
Rikkie - neemt mee aan gear en/of gasten?
Manvsmachine - neemt mee aan gear en/of gasten?
Vcovca - neemt mee aan gear en/of gasten?
Krautsjo - neemt mee aan gear en/of gasten?
Shortwave - neemt mee aan gear en/of gasten?

Van deze leden weet ik het nog niet zeker:
Hilltree + 1 gast
Napoleon
Kalusi

Dit is alles al in 1 dag..
Aub geen pb sturen maar een mailtje of gewoon hier in dit draadje aanmelden, danku.

Zoals ik trouwens al eerder aangaf is er 's avonds nog een party daar vanaf 23uur. Het zou leuk zijn als je mee wil feesten alleen moet ik er wel bij zeggen dat vanaf 23uur de drankprijs omhoog gaat naar 2 euro. Dit omdat daar meer kosten aan verbonden zijn. Maargoed, ook hier hoef je geen entree voor te betalen en hoop op je begrip hiervoor. De verwachting is dat er e.e.a. aan vrouwelijk schoon naar het feest komt dus dat is niet verkeerd natuurlijk. De muziek zal begin van de avond techhouse zijn en worden opgebouwd naar techno. Het feest gaat dan door tot minimaal een uur of 4 en wanneer het druk is wordt de deur gesloten en kan het nog wel langer doorgaan..

Cheers

Laatst gewijzigd:
5 september moet lukken, dus zet mij maar op de lijst. Ik weet nog niet of/wat ik meeneem, hangt een beetje af of ik met de auto kom of niet.

Hoe zit het met parkeren, is er een garage in de buurt of bij het gebouw zelf oid? Google maps geeft Kennedyplein als beste locatie aan, klopt dat?

5 september moet lukken, dus zet mij maar op de lijst. Ik weet nog niet of/wat ik meeneem, hangt een beetje af of ik met de auto kom of niet.

Hoe zit het met parkeren, is er een garage in de buurt of bij het gebouw zelf oid? Google maps geeft Kennedyplein als beste locatie aan, klopt dat?

Tja kunt ook bij mij in de buurt parkeren moet je nog wel een flink stuk lopen :). Maar daar in de straat wordt wat lastiger idd denk ik.
Ik zal ook nog even een aanmeldingsmail sturen. Over wat ik dit keer meeneem moet ik nog eens goed nadenken.

Lopen maakt me niet zoveel uit, maar heeft wel invloed op wat ik bereid ben mee te zeulen :) Ik ga geen kilometers met een keyboard synth onder mijn arm lopen in elk geval.

Manipulator, sponsor zal niet nodig zijn, ik heb opzich goeie afspraken gemaakt met de eigenaar voor het geval als de opbrengst tegenvalt.

Napoleon, er is een parkeergarage in dezelfde straat en mocht je gratis willen parkeren dan kan dat op 5 a 10 minuutjes loopafstand. Als je spullen meeneemt dan is het wel mogelijk om je auto even voor de deur te parkeren om uit te laden.
Ik heb een kaartje waar met een blauw kruis de locatie staat aangegeven en met rood de gratis parkeergebieden. De parkeergarage ligt net boven het kruis, maar betaalde parkeergelegenheden zijn er zowieso genoeg.

Attachments

• mapehv.jpg
    mapehv.jpg
    74,7 KB · Bekeken: 107
T zou zomaar kunnen zijn dat ik ook even langskom voor de inspiratie hehe ... Moet t even confirmeren met mijn werk, kom ik nog op terug.... Even kijken wat ik meeneem, fs1r + effecten of zo... voor de rest heb ik niet zoveel exotische dingen...

Dus onder voorbehoud nog...

oke gezellig, laat maar horen als het zeker is..
ook gasten zijn welkom, en vrouwelijk schoon al helemaal :D

Nog een kaartje van Eindhoven erbij gedaan, dit keer met snelwegen erbij..

Attachments

• kaart-van-eindhoven.gif
    kaart-van-eindhoven.gif
    89,6 KB · Bekeken: 125
synthmeeting ehv

synthmeeting ehv

oi oi oi adjust.

ik wil bij deze aangeven dat ik ook kom op 5 september.
ik weet nog niet zeker of ik wat meneem , maar als ik iets meeneem zal het waarschijnlijk de dsi mopho zijn plus ???.
ik woon ook in eindhoven dus dat is altijd leuk dan.
ik zal het alvast in mijn agenda zetten.

tot later.

sebastiaan

p.s. ik meld me ff via hier aan want hotmail errored.

Update:

Ronegen - Reiziger Moog + VX351 en CP251, Vermona DRM MK3
Tijs – Formanta drumbak
Bikkel - ESQ1 of Sixtrak
Rikkie - neemt mee aan gear en/of gasten?
Manvsmachine - Electribe (waarschijnlijk)
Vcovca - neemt mee aan gear en/of gasten?
Krautsjo - neemt mee aan gear en/of gasten?
Shortwave - neemt mee aan gear en/of gasten?
Napoleon - neemt mee aan gear en/of gasten?
Tjeu - neemt mee aan gear en/of gasten?
Donfifis - DSI Mopho + ...

Van deze leden is het nog niet zeker:
Mokum - Fs1r + effecten
Uaneme
Kozmik
Electrodancer
Kalusi
Alex Omega
Acidfever
Dreammer

Mocht iemand nog verlengdozen mee willen nemen dan graag. In principe heb ik die al een aantal, maar beter teveel dan te weinig.
Een mengpaneel zou ook handig zijn want ik heb zelf 2 mixers maar die hebben maar een paar lines.

Laatst gewijzigd:
YO moderators!

Gooi die teaser is op de voorpagina :okdan:

Laatst gewijzigd:
Back