jamal
Spectra
Hallo
Ik had polysix met een batterij lek.
Hierdoor waren er een aantal baantjes beschadigd en de ic 31.
De baantjes en de ic 31 heb ik vervangen en doorgemeten.
Ze geven nu allen netjes 0 aan met de multimeter.
R 17 is een beetje aangetast er zit wat zuur op de pootjes, heb hem doorgemeten en geeft de juiste waarde aan.
Program board : Als ik hema aan zet en op bank a druk gaat het lampje niet branden B wel C niet D wel .
Programmer sectie : 1 niet 2 wel 3 niet 4 wel 5 wel 6 wel 7 wel 8 ook.
Het gekke
et ik hem op manual,En het effect gedeelte in ga en druk zet op Phase . reageert het envelope gedeelte. Zodra ik hem switch naar een van de andere effect mode s, reageert de Env niet.
Octave switch : zet ik het effect gedeelte op Off. Werkt het switchen van 8' naar 4. Chorus reageert er geen een . Phase ook geen . Ensamble : Hetzelfde al op OFF mode.
Zal het aan de ic 22 zijn ?
Is er iemand die mij hier bij kan helpen.
Alvast bedankt.
vriendelijke groet
Jamal
Ik had polysix met een batterij lek.
Hierdoor waren er een aantal baantjes beschadigd en de ic 31.
De baantjes en de ic 31 heb ik vervangen en doorgemeten.
Ze geven nu allen netjes 0 aan met de multimeter.
R 17 is een beetje aangetast er zit wat zuur op de pootjes, heb hem doorgemeten en geeft de juiste waarde aan.
Program board : Als ik hema aan zet en op bank a druk gaat het lampje niet branden B wel C niet D wel .
Programmer sectie : 1 niet 2 wel 3 niet 4 wel 5 wel 6 wel 7 wel 8 ook.
Het gekke
et ik hem op manual,En het effect gedeelte in ga en druk zet op Phase . reageert het envelope gedeelte. Zodra ik hem switch naar een van de andere effect mode s, reageert de Env niet. Octave switch : zet ik het effect gedeelte op Off. Werkt het switchen van 8' naar 4. Chorus reageert er geen een . Phase ook geen . Ensamble : Hetzelfde al op OFF mode.
Zal het aan de ic 22 zijn ?
Is er iemand die mij hier bij kan helpen.
Alvast bedankt.
vriendelijke groet
Jamal