[Industrial/Core] Knallen!

Lacertus

*ISOCHRONE*
Zo! Vandaag wat vrije tijd gehad en maar eens wat takkeherrie gemaakt. Het is nog een work-in-progress -en dat zal het ook wel blijven...

Ik hoor graag jullie commentaar op de eerste paar minuutjes. :okdan:

[edit] Je hoort: Battery, Nithonat, Zebra2, Sylenth1 en microTonic. Alles soft inderdaad...

Attachments

• Knallen met Lacertus.mp3
    3,3 MB · Bekeken: 90
Best wel een dikke track..........jammer dat het laag niet zo strak eruit komt.

Los van dat vind ik hem wel erg mooi.

Grtzz Bruce

Best wel een dikke track..........jammer dat het laag niet zo strak eruit komt.

Los van dat vind ik hem wel erg mooi.

Grtzz Bruce

Bedankt Bruce! Ik ga wat aan het laag werken, je hebt gelijk... Ik denk dat ik te veel samples tegelijk gebruik...

De beesdrum is dat sample gebaseerd of wordt dit nog ergens met een stukje software virtueel inclusief distortion opgewekt ? :D

De bassdrum is 100% microTonic. Hele gave drumsynth dus zonder samples...

Teek twee

Teek twee

Zo... Ik heb wat nieuwe geluidjes toegevoegd, wat bas weg gedraaid en er iets van een nummer van gemaakt...

Extra geluiden door Pro53 en Vanguard.

Veel luisterplezier, commentaar hoor ik graag, en doe de groeten aan de buren! :D

Attachments

• Knalle met Lacertus Take Twee.mp3
    6,8 MB · Bekeken: 86
Hier weer een update... Beetje met stereobeeld en de bas gespeeld.Ik heb de Phoscyon ook maar even uit de kast gehaald...

Attachments

• Knallen met Lacertus Take Tres.mp3
    6,8 MB · Bekeken: 91
Hij is tof zo. Ik vind alleen nog wel dat het laag er beter in moet.
Het lijkt alsof het nu uit fase staat of er niet in zit, ik hoor alleen een pok en geen woomp.

Grtzzz Bruce

Bedankt voor jullie feedback!

Ik heb hieronder een snippet van 1'10" staan. Ik heb in de eerste 35" de kick al wat aangepakt. Op 35" wordt hij nog wat dikker. Welke klinkt volgens jullie beter?

Attachments

• Snippet-12aug09.mp3
    1,6 MB · Bekeken: 85
Moeilijk.....het eerste stuk klinkt wat opener, dus die zal ik sowieso gebruiken...het tweede stuk lijkt wat doffer-dichter te zitten, maar voor een moment ergens in de track zal dit ook niet fout zijn.

Overall dfus de eerste.

Klinkt wel een stuk beter zo de kick.

grtzzzzRB

Back