[track] "heb je die broek ook in een maatje 44" zei mr. olifant tegen mvr. nijlpaard.

Wow, een track van Isniezot. Das lang geleden voor me. Het klinkt nog ouderwets dik wat je maakt. Gewoon vette beats en sounds in het algemeen... :halleluja

Is het nog ooit wat geworden met die demo van je?

Heheh... noizy herrie rules :duivels:

idd, lang geleden dat ik nog een track van je luister..

Dit klinkt naar een ripoff van FSOL, We have explosive (past zo op een remixes plaat)
ander achtergrond geluidje doet me dan weer denken aan Timber van ColdCut.

klinkt idd wel dik anders
kzou er gewoon die "we have explosive" sample bijplakken en tis compleet :dubbel:

kheb nog een versie op plaat die dichter in de buurt komt maar vind hem niet op youtube, dan maar dees:
YouTube - We Have Explosive (Herd Killing)

Hij is weer vet hoor! :okdan: Klinkt inderdaad anders dan die tracks van 'vroeger'. Iets, erm... donkerder? zwaarder? serieuzer? Maar desondanks springt het nog wel lekker alle kanten op. :) Het verband met die track van Rvooh zie ik niet echt; vergelijkbaar genre misschien, maar wat er verder zo ontzettend hetzelfde aan zou moeten zijn...?

Ben ook wel nieuwsgierig wat er van die demo geworden is, trouwens!

Dit klinkt naar een ripoff van FSOL, We have explosive (past zo op een remixes plaat)
ander achtergrond geluidje doet me dan weer denken aan Timber van ColdCut.

bedoel je deze? hier. naar onder scrollen om de samples te horen.

mja ... mja ...het een "ripoff" noemen vind ik nogal hard.
mijn track heeft duidelijk meer explosive ;)

van de demo is er niet zoveel terecht gekomen. heb hem uiteindelijk nergens naar verstuurd.

maar kheb nog een paar tracks in deze stijl die ik ga uitwerken. en die ga ik dan wel eens rondsturen. heb een paar labels in gedachten.

wat vinden jullie van de mix eigelijk? want deze heb ik volledig met de koptelefoon (akg K601) gemaakt en afgemixt.

Nieuwe ISNIEZOT!
[insert R-ond]Nu teveel :baco: en :mega: maar morgen zeker ff :dj: nu eerst :z en ook :Z

:okdan::halleluja[/insert R-ond]

:okdan: Jeej!!

Goed bezig zo via de koptelefoon..!

UBERGEIL. Lekker in het oor en gevoel. mix kan ik niks over zeggen via laptoppie.
Dees ga ik vakert luisteren :halleluja

Back