Hallo. :)

Caroline

Nieuwkomer
Hallo allemaal!

Even mijzelf voorstellen. Ik ben Karlijn, mijn ''bijnaampje'' is Caroline. Ik ben 16 jaartjes oud/jong en ben verslaafd aan muziek, wel meer in de Indie/Rock/Britpop genre(ik luister meer naar bandjes als Keane, Franz Ferdinand etc. ). Ik schijf zelf ook nummertjes. Ik heb zelf nu een KeyBoard van Casio, is wel een gaaf ding. Maar ik ben wel eens op zoek naar iets nieuws. :) Nou eh, dat is het wel zo'n beetje... Als iemand nog vragen heeft, off you go. ;)

hoi

dit is trouwens geen keyboardforum. De meerderheid is hier bezig met dance. Alternatieve muzieksoorten waar synthesizers in voorkomen worden hier niet zoveel besproken.

Niet helemaal mee eens hoor. Dit is een synthforum waar alles dat aan synths gerelateerd is besproken wordt. Niet alleen dance maar ook veel pop, underground, experimenteel, herrie. Zoek maar eens (rechtsboven) op Keane. Die extra schijf die bij de laatste FF zit past hier overigens prima.

Welkom, en inderdaad (wat o.a. mij betreft) alle soorten muziek zijn welkom.

:baco:

Ja. Ik meldde trouwens alleen even dat een een KeyBoardje heb. :P Ik ben nu op zoek naar een Synth om idd Franz Ferdinands 3e CD-achtige muziek etc etc te maken. Altijd eens leuk. ;) En ik merkte al dat de meeste toch wel een andere muzieksmaak hebben hier. Maar dat geeft niet, hopelijk.

Meer vrouwen, goed voor het forum! Welkom dus!
Muziekstijl is ook welkom, al die mensen die alleen maar beats, trance of drones maken hebben we nu ook wel genoeg :D

Hallo allemaal!

Even mijzelf voorstellen. Ik ben Karlijn, mijn ''bijnaampje'' is Caroline. Ik ben 16 jaartjes oud/jong en ben verslaafd aan muziek, wel meer in de Indie/Rock/Britpop genre(ik luister meer naar bandjes als Keane, Franz Ferdinand etc. ). Ik schijf zelf ook nummertjes. Ik heb zelf nu een KeyBoard van Casio, is wel een gaaf ding. Maar ik ben wel eens op zoek naar iets nieuws. :) Nou eh, dat is het wel zo'n beetje... Als iemand nog vragen heeft, off you go. ;)
yo welkom meer vrouwen opt forum !!

lees en wees aan wezig

hoi

dit is trouwens geen keyboardforum. De meerderheid is hier bezig met dance. Alternatieve muzieksoorten waar synthesizers in voorkomen worden hier niet zoveel besproken.
Wat? Gaat het hier over muziek? Oei, da-wissik nie...

Wout

Hoi Karlijn

Ook welkom hier.

Als je beperkt bent in je budget, en op zoek bent naar een ander instrument, kan je
alvast ook een kijkje nemen in het 'marktplaats' forum hier.

Synthesizers, en zeker de modellen die de laatste 10 jaar verschenen zijn zo enorm
veelzijdig dat je er vast een nummer zoals die Franz Ferdinand mee kan maken.

Luister vooral ook naar hoe jouw muziek klinkt, zonder teveel te willen gelijken op
die van een ander. Iedereen is uniek, tot die op de ander wil lijken.

;) Ben alvast benieuwd naar je eerste track.

groete, Hyper :mexico:

de meerderheid bezig met dance? jammer genoeg wel, maar dat zegt helemaal niks.
mja, casio of niet, da's net zoiets als zeggen dat software & sampling werk hier niet thuis horen, omdat het geen echte synths zijn.

now that's bullshit.

Welkom hier fijn dat je van alto muziek houdt en niet van die niets zeggende dance.:okdan:

hoi

:frons:

Dance pance......:stupid:r

Back