hardstyle FX geluiden

Volgens mij was dit recentelijk strafbaar gemaakt :P

Sample ém dan maar in België of Duitsland. Daar doen ze geloof ik niet zo moeilijk.

Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar wat een smul-topic weer. Ik wist na post 1
dat het hier op zou uitdraaien.

automation maken :

1. klik op current project in de browserbalk links op je scherm. (linker muisknop)
2. klink dan op generators (ook met je linker muisknop)
3. klik vervolgens op de controller waar je een automation van wilt maken (LET OP : rechter muisknop.. kan verwarrend zijn)
4. klik vervolgens op 'create automation clip' (wel weer met je linker muisknop)
* nu zie je in je step sequencer een nieuw kanaal. waarschijnlijk iets met Pro 53 registered by AmpliFY of H2O.
5. klik dit kanaal aan op je step sequencer.
6. ook verschijnt er een nieuwe pop-up window met draaiknopjes. deze kunnen eventueel een LFO voor je genereren. Dat bespaart je wel 4 muiskliks!
7. klik nu met je linker muisknop ergens in de playlist waar je de automation wilt hebben.
8. met je rechter muisknop kun je anchorpoints maken die je vervolgens met je linker muisknop kunt slepen. (let wel! klik IN het automationveld anders voeg je wederom een automationveld toe aan je playlist en is de chaos niet meer te overzien.)
9a. een cirkel is zichtbaar tussen de anchorpoints. Middels de linker muisknop is de curve aan te passen. Niet klikken maar linker muisknop ingedrukt houden terwijl je de muis naar boven of naar beneden beweegt.
9b. VOOR ERVAREN GEBRUIKERS : als je echt hardcore wil gaan en diep in FL wilt duiken kun je met je rechter muisknop op een anchorpoint klikken om het type spline aan te passen. Dit kan veel hoofdpijn veroorzaken en is de komende 3 jaar af te raden.
10. drag en drop de automation op de juiste positie. Wederom met de linker muisknop.
11. pak alsjeblieft een handleiding want dit is basic stof.
12. doe Imageline een plezier en maak wat centjes naar ze over. Het is al zo'n klein bedrijfje en ik zou graag willen dat ze de software door ontwikkelen.

Laatst gewijzigd:
Maar dames, waarom worden dit soort topics dan niet gewoon gesloten? Lul toch op met je "ja ik heb hem gekocht" icm "werkt alleen met samples?". Dus jij geeft een paar honderd euro uit aan iets waarvan je niet weet wat het is?

Al kan het natuurlijk wel, ik de gekste dingen tegen de laatste tijd. Mensen die een Voyager kopen en niet weten wat een LFO is bv. :D

Ik heb het vermoeden dat je niet echt hebt betaald voor je software
aangezien je geen idee hebt waar je mee bezig bent.

als je wil beginnen met muziek en je weet zeker dat je er ook echt serieus voor gaat,kan je alvast wat goeie soft halen toch?
ja ok.. je moet wel weten wat je er mee kan ,anders moet je het niet kopen

Als je met muziek wilt beginnen doe je een beetje research voor je aan de slag gaat met tig dure vst
waarbij je snel door presets wil skippen. Dat je vervolgens je vst niet aan de praat krijgt is wel oliedom.
Dat riekt naar luihied, niet willen snappen of een onrealistisch beeld hebben van muziek maken. Het houd
meer in dan bier drinken, technische termen uitkramen en op een podium staan met 1 handje in de lucht
en de andere aan je koptelefoon.
Ik ga de topicstarter ook niet al te veel afvallen, maar doe verdorie een klein beetje moeite voor je
hobby als je het zo graag 'zelf wil leren' zoals de topicstarter ook beweerd. Ga anders Xboxen of tv kijken.

Laatst gewijzigd:
als je wil beginnen met muziek en je weet zeker dat je er ook echt serieus voor gaat,kan je alvast wat goeie soft halen toch?
ja ok.. je moet wel weten wat je er mee kan ,anders moet je het niet kopen

naïeveling...

laten we het gewoon gezellig en behulpzaam houden ,al dat negatieve gedoe resulteerd alleen in nog meer van dat soort vragen.. ik kan me de kritiek wel voorstellen maar breng het dan fatsoenlijk

Hoi Yellow, voor de aanschaf van Kontakt, had je in jouw geval veel beter FL studio 9 kunnen kopen + bijv. de Sylenth1 van Lennard Digital, wellicht nog een sample cd van vengeance en je was compleet voor hetzelfde geld bijna. Ik heb deze software ook aangeschaft en het is voor "beginners" een heel leuk setje software. Ik gebruik de vengeance sounds nog heel af en toe. Ze hebben me iig wel geholpen bij het creeeren van eigen sounds, door goed te luisteren en te analyseren.

Als je echt muziek wil maken en niet zo maar wat aan wil fluiten met illegale software, dan wens ik je veel succes.. maar onthoud dat het wel jaren kan duren voordat je iets fatsoenlijks produceert.

Pro53 is een hele mooie VST hoor! Zit zelf ook in de hardstyle en je kan daar echt hele vette dingen uithalen! Ook al eens Nexus gebruikt? Sample-based maar staat ook genoeg in. Effectje erover en je hebt weer een unieke sound! Good luck!

Ook al eens Nexus gebruikt? Sample-based maar staat ook genoeg in. Effectje erover en je hebt weer een unieke sound!

Dan moet het toch wel een zeer zwaar afgesteld effectje zijn om een unieke sound uit een nexus preset te halen ;)

Back