Joostum
Registered Abuser
Vakantie = voorbij,
TS zit inmiddels weer op school ...

euhm;
???
TS zit inmiddels weer op school ...

euhm;
???Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

???Dan moet het toch wel een zeer zwaar afgesteld effectje zijn om een unieke sound uit een nexus preset te halen![]()

nee ik wil het zelf leren
nee ik wil het zelf leren anders kan ik net zo goed alles laten doen door iemand anders dat is t makelijkste maar dan zijn me nummers niet meer van mij zelf he
Ik zou mijn account hier ook meteen wegdonderen en idd alles lekker zelf leren. Maar dan vanaf nu ook niks meer vragen ajb.
Wat is dat voor onzin? De TS stelt toch gewoon een vraag?
Zijn antwoord was op een onzinnige reply van iemand dat luidde als
"ik zou het door iemand anders laten doen... ALS ik jou was nutuulk"
samples van films etc...
Luister eens naar het begin van de track ''creeps'' die ik een hele tijd terug heb gefixed. Dat begin van de track is een nexus ''screech?''. Met portamento en idd wat dist, eq en filters krijg je wel een unieke sound![]()
http://www.native-instruments.com/#/en/products/producer/fm8/?page=fm8downloadsWat leuk dat er een FM8 demo te krijgen is. Dat is nieuw voor mij!
Je kunt ook NI support raadplegen. Ze helpen je graag.
Toch jammer dat je kontakt niet aan de praat krijgt. Zonde van je centen.
Genoeg gelachen. Ptaurus slaat de spijker op zijn kop.

WEEeeeuhhhjjWWOooeeeeiiwrrrfffrffggeeewuuuweeeeeeeuuuwwwiiiiigrrff.... weet je wel
en dan Pitch AB toevoegen
(doe dit ook onder de LFO1) + aan de knop draaien tot het lekker klinkt
.
. FM 8 etc is ook wel goed
.VB Sylenth 1 :
1. Lead geluidje kiezen
2. en dan ff een Pitch AB handmatig erop zetten (onder misc 1 zet dan bij SOURCE de term > VELOCITY aan dmv rechtermuisknop en dan een selectie uit de lijst) > daarna weer rechtermuisknop op een groen hokje onder de VELOCITYen dan Pitch AB toevoegen
(doe dit ook onder de LFO1) + aan de knop draaien tot het lekker klinkt
3. dan de RATE en GAIN knop van LFO 1 instellen (beetje mee pielen) en wat effect erover pleuren (distortion oid)
4. Draai beide bovenste knoppen van DETUNE naar links
/ RATE = SPEED = snelheid = snelle/langzame golf .
En het kan op nog 651 manieren idd.
Er zijn makkelijker manieren.

. Lijkt een beetje op die Ophidian shit die sound2.wav
Wat is een screech? Is dat zo'n moderne Virus 'hoover'?
Lekker voorgekauwd.Er zijn makkelijker manieren.
Neem een vocal , reversen en distortion erover. Wat reverb , delay en EQ.
En viola! Easy & Snel!![]()