hardstyle FX geluiden

Ik heb het vermoeden dat je niet echt hebt betaald voor je software
aangezien je geen idee hebt waar je mee bezig bent.

x2, maar dat is tegenwoordig wel vaker het geval met 16-jarige Hardstyle kinderen die een FL Studio XXL pack vinden op Rapidshare, Torrentsites o.i.d....

nee ik wil het zelf leren anders kan ik net zo goed alles laten doen door iemand anders dat is t makelijkste maar dan zijn me nummers niet meer van mij zelf he

En hier zien we dan wel zo'n voorbeeld van iemand die snel iets voor elkaar probeert te krijgen zonder er al te veel moeiet voor te willen doen (zie topic over "overmand door de vele mogenlijkheden).

Buiten het feit dat er vermoedelijk niet betaald is voor de software heeft de desbetreffende persoon volgens mij nog geen halve middag geprobeerd om het gevraagde voor elkaar te krijgen. Om nog maar niet te spreken van eens een ahndleiding door te nemen. Of eens te googlen en te kijken of er mss op youtube wat te vinden is.

Het moet snel gaan en geen moeite kosten en "vet" zijn (wat dat ook moge betekenen, maar daar is weer sprake van de generatiekloof)

Paul

ik ben niet bepaald 16, en heb al mn software legaal gekocht
ik vraag alleen wat info,
logisch toch dat je met een nieuw proggama eerst moet uitzoeken hoe die werkt

nee ik wil het zelf leren anders kan ik net zo goed alles laten doen door iemand anders dat is t makelijkste maar dan zijn me nummers niet meer van mij zelf he

Zelf leren met een beetje hulp toch :)

Nou zou eens kijken naar DVD tutorials van ASK daar kan je los van de handleiding een hoop mee en vergeet youtube niet ;)

Wat leuk dat er een FM8 demo te krijgen is. Dat is nieuw voor mij!

ik krijg kontakt niet echt aan de gang. heb em ingeladen als effect in me mixer en in men stepsecuencer maar komt geen geluid uit

Je kunt ook NI support raadplegen. Ze helpen je graag.
Toch jammer dat je kontakt niet aan de praat krijgt. Zonde van je centen.

Genoeg gelachen. Ptaurus slaat de spijker op zijn kop.

Zet hier eens een voorbeeld neer van de zwoesj-fx geluiden die je wilt reproduceren. Dan kunnen sommige mensen die je willen helpen je misschien wel helpen, wittewelwittenie...

Nee hoor. hij is ook te gebruiken in photoshop
ja da's wel handig, dan hoef je zelf geen waveforms te tekenen
Zet hier eens een voorbeeld neer van de zwoesj-fx geluiden die je wilt reproduceren.
d'rom, want misschien klinkt die zwoesj wel als een wepperdebepper...

Man, dit topic doet pijn aan m'n ogen.

niet met pro-53 volgens mij. Alle knopjes geprobeerd en weet ongeveer hoe ze werken. ik den eerder aan een effect in de mixer maar welke vst kan zoiets?
Ongeveer niet dus.

heeft iemand ook enig idee hoe ik de screeches kan laten rollen zo zwoezj zwoezj zwoezj van sneller naar langzaamer zonder het overal bpm van t nummer aan te passen?
Trefwoord: "Automation". Je kunt de snelheid van de LFO intekenen. Effect wordt hier gedemonstreerd: http://www.theheartcore.com/music/arno_windnoise.mp3

Hoeft natuurlijk niet met witte ruis, mag ook met een zaagje: http://www.theheartcore.com/music/arno_windnoise.mp3

En je koopt Kontakt wat 300 euro kost en weet niet waarom dat het niks doet op het moment dat je 'm open maakt?

Moet ik jou nu ook al gaan vragen voor een foto van de doos met het dagblad van de datum van vandaag?

Back