Humanthesizer (human synthesizer)

De titel zegt al meer dan genoeg... Deze staat op mijn verlanglijstje :)
YouTube - Calvin Harris - Humanthesizer - The making of the human synth

YouTube - Calvin Harris - Humanthesizer - the first human synth

Zijn er zo nog merkwaardige synths?
(zoals die plasma synth van Hilltree enz)

Het beste ervan vind ik de bikinichicks, lijkt het ineens een stuk minder lulllig door 8)

Maar verder is het volgens mij geen synthesizer maar gewoon midi-triggertjes. Mooie piano patch anders :)

..maar erg gaaf bedacht!

Vind 't cool!

Maar gelukkig zijn er ook nog zat hier op SF die 't geen bal aan vinden en 't gaan afzeiken.. Blijft 't tenminste in evenwicht :D

:D jip.. NU wel ja.. affijn.. ff 5 van de 6 deleten.. [zie Feedback topic: plaatsen van berichten
voor wat meer duidelijkheid ;) ]

In 1987 heb ik in een bijna gelijke set up zoiets gezien bij de theater-ontwikkelingsgroep Perspektief in Haarlem. Alleen de triggers waren toen vierkant :) Wie ooit in de Klankspeeltuin van de CEM is geweest weet dat zulke grappen zelfs al op de basisschool gewoon zijn :D

Wout

Maar kan die groene VCO misschien eerst even door de autotune?

Wel erg leuk gedaan, trouwens. En waar vind je zoveel vrouwen met gevoel voor ritme? ;)

In 1987 heb ik in een bijna gelijke set up zoiets gezien bij de theater-ontwikkelingsgroep Perspektief in Haarlem.
ja pcies, geen nieuw concept... met dat verschil dat het nu WEL door lekkere geile absoluut fijne likkkebaardend hart-in-je-broek-bonkende ophitsende tietesque dames word gedaan nutuulk...
Alleen de triggers waren toen vierkant :)
it was hip to be square in those days nutuulk...

Back